Canyon
-
- Forum-lid
Wat is de reden van de afwijkende voorvork?
Ziet er goed uit. Met de zwarte voorvork heb je wel iets unieks.greuf schreef:Vorige week mijn Aeroad uit de Factory Outlet ontvangen. Pas 1 rondje gefietst, eerste indrukken zijn top!
Mis alleen wat bling bling rond de naven
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
De afwijkende voorvork is, waarschijnlijk, het gevolg van het feit dat dit een Factory Outlet fiets betreft. Wel scherp opgemerkt trouwens .
@ARB die bling bling rond de naven zien we binnenkort wel 1 in van jouw posts verschijnen toch!
@ARB die bling bling rond de naven zien we binnenkort wel 1 in van jouw posts verschijnen toch!
Cervelo S2, Campa Centaur Carbon, Shamal Ultra
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Jip. Als ik m'n mail beter had gelezen mbt de credit card hadden we samen een rondje kunnen maken volgens mij, Vandaag opgelost. Nu m'n e-tube vragen nog beantwoord zien te krijgen. Volgens mij.kan je niet met 52/39 rijden.greuf schreef:De afwijkende voorvork is, waarschijnlijk, het gevolg van het feit dat dit een Factory Outlet fiets betreft. Wel scherp opgemerkt trouwens .
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's van de oude situatie en kan ik m heel goed voorstellen dat dit hem "af" maakt.camu schreef:Als ik het goed begrijp is de aerocockpit er later bijgekocht maar is de voorkant nu compleet met de bijpassende balhoofd topcap en spacers (in de wat ovale vorm van de stuurpen)?
Oud:Bospaadje schreef:Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's van de oude situatie en kan ik m heel goed voorstellen dat dit hem "af" maakt.camu schreef:Als ik het goed begrijp is de aerocockpit er later bijgekocht maar is de voorkant nu compleet met de bijpassende balhoofd topcap en spacers (in de wat ovale vorm van de stuurpen)?
H11 zonder juiste aansluiting
Nu:
Moet de vorkbuis wel wat inkorten en het stuurlintje vervangen, heb zo'n veel te dure Supacaz besteld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk