Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Gaaf! Laat je bevindingen even in de powermeter topic achter.
Op GP Lama erg onder de indruk vanwege het open karakter van het bedrijf.
Fouten durven toegeven is best lastig..
Campa-fit kabelstoppertjes voor op de ouderwetse shifter nokjes op de benedenbuis. Gekocht bij Marten van m-gineering.nl. voor de opbouw van een vintage Batavus frame.
Te koop topic maar in de gaten houden dan
Wat kost dat?
Gisteren wezen shoppen bij mantel.
1x Gp5000 28mm buba als voorraad.
2x Tacx shanti oranje bidon voor op de MTB
1x Time Atac easy schoenplaatjes.
Shimano PFTE lube.
Sram eagle 12 speed quicklink
15x Born xtra banaan
5x Born xtra lemon
Laatst gewijzigd door Najieto op 25 aug 2019 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een paar Fizik Artica R5 winterschoenen.
Schoenen stonden 136,95 Euro en met de 25 Euro kortingscode bij Futurum nu wel voor een heel mooie prijs gekocht.
Normaal heb ik een schoenmaat 43/44, bij raceschoenen 44/45 en heb de winterschoenen in maat 46 gekocht.
Morgen of ten laatste dinsdag ga ik het weten.
Schoenen stonden 136,95 Euro en met de 25 Euro kortingscode bij Futurum nu wel voor een heel mooie prijs gekocht.
Normaal heb ik een schoenmaat 43/44, bij raceschoenen 44/45 en heb de winterschoenen in maat 46 gekocht.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die bevallen mij super!Lcsmet schreef: ↑25 aug 2019 14:49 Een paar Fizik Artica R5 winterschoenen.
(is even wennen dat ze iets losser zitten door systeem met koordje, maar dat komt de doorbloeding ook weer ten goede )
Vallen dacht ik iets groter dan de zomerschoenen van Fizik.
Ik had toen voor de maat ander setje van Fizik gepast, "merkwaardig" dat hier binnen hetzelfde merk verschil in kan zitten...