Gios
De blauwe super record met de drie witte vlakken blijft ook mijn favoriet.
Logisch want zo'n fiets was m'm eerste Gios en tevens m'n eerste echte topfiets.
Dus sentiment viert hoogtij. Maar ja het is een hobby dus sentiment laat ik lekker z'n gang gaan.
Ik ga zo met een maatje fietsen en zie dat het nog aardig nat is op de weg.............
Dus geen van de drie oranje blanje blue fietsen.............
De oranje mag nog even schoon blijven voor nog wat foto's
De blanje is sowieso m'n mooi weerfiets
De blauwe SR rij ik sowieso alleen retrotochten mee
De Gios Torino Prodigiosa waar ik Parijs-Roubaix mee gereden heeft bevat nog de nodige kleiresten................dus als het straks gaat regenen (ivm noorder wind richting Zoetermeer dus regen moet lukken) kan die klei er mooi afspoelen
Moet eerdaags schoon zijn want gaat mee naar de Elzas...............
Dat is dus een hele blauwe...........
Logisch want zo'n fiets was m'm eerste Gios en tevens m'n eerste echte topfiets.
Dus sentiment viert hoogtij. Maar ja het is een hobby dus sentiment laat ik lekker z'n gang gaan.
Ik ga zo met een maatje fietsen en zie dat het nog aardig nat is op de weg.............
Dus geen van de drie oranje blanje blue fietsen.............
De oranje mag nog even schoon blijven voor nog wat foto's
De blanje is sowieso m'n mooi weerfiets
De blauwe SR rij ik sowieso alleen retrotochten mee
De Gios Torino Prodigiosa waar ik Parijs-Roubaix mee gereden heeft bevat nog de nodige kleiresten................dus als het straks gaat regenen (ivm noorder wind richting Zoetermeer dus regen moet lukken) kan die klei er mooi afspoelen
Moet eerdaags schoon zijn want gaat mee naar de Elzas...............
Dat is dus een hele blauwe...........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat lukken................nog even een klusje om een collega happy te maken en dan spullen in orde maken.
Domani Viaggio Inaugurale
Nu maar hopen op een beetje blauwe lucht
a presto............
Domani Viaggio Inaugurale
Nu maar hopen op een beetje blauwe lucht
a presto............
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel plezier op de maiden trip!! In elk geval prima weer.
Less is bore
MAIDEN TRIP oranje Gios
Goudsberg - Italiaanse Weg vv
De kasseien van Noord Frankrijk, de polder van Klaaswaal (1e koersjes gewonnen), De Muur van Geraardsbergen, het Rondje van Manus (1e trainingsrondje) ……..het had allemaal gekund……
Toch is het de Goudsberg geworden.
Als jong knulletje ben ik een paar keer met m’n oma naar Lunteren op vakantie geweest. Oma huurde dan een fiets zodat ik naar Lunteren kon fietsen.
Wat ik echter vooral deed was zo hard mogelijk de Goudsberg opfietsen en zo hard mogelijk omlaag………mijn eerste keer dat ik heel nadrukkelijk het gevoel had dat hard fietsen leuk is.
Dus een mooie plek om deze Maiden Trip te starten.
Ook leuk om nog ergens heen te fietsen…….
De Italiaanse Weg is dan weer een ander verhaal. Twee mooie herinneringen……Deze klim telt voor het BIG brevet. Aantal jaar geleden een paar dagen georganiseerd voor een groepje Italiaanse vrienden zodat ze deze (en de andere 9 beklimmingen in Nederland die meetellen voor dat brevet) aan hun lijstje toe konden voegen.
Op de klim hadden zich stiekem twee van mijn fotomaatjes geïnstalleerd. Prachtige fotoboeken zijn het geworden!
Voor hetzelfde brevet kan je een klim 25 keer doen om Peetvader van een klim te worden. Een echte col mag je een jaar over doen maar deze Italiaanse Weg moet je er 25 op 1 dag doen……..en dat heb ik eens gedaan…….
De Maiden Trip ging tussen deze twee “cols” maar tussendoor zoveel mogelijk andere klimmetjes meegenomen. Soort van bord spaghetti gefietst.
Helaas met stevige oorpijn thuisgekomen. Dus ik lig zo in m’n mandje……..
Redelijk weer dus met een weinig op pad
De Goudsberg
Dit maar even als "colbord" gedaan
Hier heb ik toch even staan kijken
En dag als vandaag (80 jaar D-Day) mogen we best even stilstaan dat vrede niet gratis is..........
Deze omgeving is bezaaid met herinneringen aan Market Garden
Fietsen zelf ging - ondanks de wind en de hm's - als een trein
Blij mee........
Goudsberg - Italiaanse Weg vv
De kasseien van Noord Frankrijk, de polder van Klaaswaal (1e koersjes gewonnen), De Muur van Geraardsbergen, het Rondje van Manus (1e trainingsrondje) ……..het had allemaal gekund……
Toch is het de Goudsberg geworden.
Als jong knulletje ben ik een paar keer met m’n oma naar Lunteren op vakantie geweest. Oma huurde dan een fiets zodat ik naar Lunteren kon fietsen.
Wat ik echter vooral deed was zo hard mogelijk de Goudsberg opfietsen en zo hard mogelijk omlaag………mijn eerste keer dat ik heel nadrukkelijk het gevoel had dat hard fietsen leuk is.
Dus een mooie plek om deze Maiden Trip te starten.
Ook leuk om nog ergens heen te fietsen…….
De Italiaanse Weg is dan weer een ander verhaal. Twee mooie herinneringen……Deze klim telt voor het BIG brevet. Aantal jaar geleden een paar dagen georganiseerd voor een groepje Italiaanse vrienden zodat ze deze (en de andere 9 beklimmingen in Nederland die meetellen voor dat brevet) aan hun lijstje toe konden voegen.
Op de klim hadden zich stiekem twee van mijn fotomaatjes geïnstalleerd. Prachtige fotoboeken zijn het geworden!
Voor hetzelfde brevet kan je een klim 25 keer doen om Peetvader van een klim te worden. Een echte col mag je een jaar over doen maar deze Italiaanse Weg moet je er 25 op 1 dag doen……..en dat heb ik eens gedaan…….
De Maiden Trip ging tussen deze twee “cols” maar tussendoor zoveel mogelijk andere klimmetjes meegenomen. Soort van bord spaghetti gefietst.
Helaas met stevige oorpijn thuisgekomen. Dus ik lig zo in m’n mandje……..
Redelijk weer dus met een weinig op pad
De Goudsberg
Dit maar even als "colbord" gedaan
Hier heb ik toch even staan kijken
En dag als vandaag (80 jaar D-Day) mogen we best even stilstaan dat vrede niet gratis is..........
Deze omgeving is bezaaid met herinneringen aan Market Garden
Fietsen zelf ging - ondanks de wind en de hm's - als een trein
Blij mee........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi fotoverslag Gerard!
Less is bore
-
- Forum-lid
Leuk Gerard!