Cyclocross fietsen
Misschien is dit iets:http://www.allwheels.nl/fiets-onderdele ... t=default1
35mm Kojaks kan natuurlijk ook maar deze zijn toch weer wat breder.
Zelf ben ik ook op zoek naar brede slicks voor op de weg en misschien ooit strand dus ik ben wel benieuwd wat de opties zijn.
35mm Kojaks kan natuurlijk ook maar deze zijn toch weer wat breder.
Zelf ben ik ook op zoek naar brede slicks voor op de weg en misschien ooit strand dus ik ben wel benieuwd wat de opties zijn.
Campagnolo Ultra Dork
@paulwindtegen: Racing Ralph lijkt me heel optimistisch maar bedankt voor je ervaring. Dan heb ik die iig achter de hand. De lol voor de start maakt de dag natuurlijk altijd goed
@Ernie: dank voor je tips, zal er even naar kijken.
Nog andere mensen met ervaringen ideeën?
@Ernie: dank voor je tips, zal er even naar kijken.
Nog andere mensen met ervaringen ideeën?
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
Ik heb ook een crosser gekocht! Er stonden al een MTB en racefietsen in de schuur, maar nu dus ook de boswielrenner aan het arsenaal toegevoegd. Ik kan niet wachten om m te proberen
Een zannata Z45, is als reserve fiets in gebruik geweest bij een raceteam. Ziet er nog erg goed uit, ultegra afgemonteerd en verder mooie Deda spulletjes. Ik kon m naar keuze met carbon tubewielen of met deze eastons krijgen, maar dat was én een flink prijsverschil, en ik zie het nog niet zo zitten om met tubes ergens achterin het bos lek te staan....
Maar ooit moet ik dat toch ook eens gaan ervaren, als je hoort hoe goddelijk dat rijdt.
Een zannata Z45, is als reserve fiets in gebruik geweest bij een raceteam. Ziet er nog erg goed uit, ultegra afgemonteerd en verder mooie Deda spulletjes. Ik kon m naar keuze met carbon tubewielen of met deze eastons krijgen, maar dat was én een flink prijsverschil, en ik zie het nog niet zo zitten om met tubes ergens achterin het bos lek te staan....
Maar ooit moet ik dat toch ook eens gaan ervaren, als je hoort hoe goddelijk dat rijdt.
@Gripper
Mooie fiets!
Vraagje aan allen:
Ik wil binnenkort in Limburg gaan fietsen met mijn crosser maar met cantilevers. Is dit verstandig op de weg of maar even mini V-brakes monteren?
Mooie fiets!
Vraagje aan allen:
Ik wil binnenkort in Limburg gaan fietsen met mijn crosser maar met cantilevers. Is dit verstandig op de weg of maar even mini V-brakes monteren?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb het al meerdere keren gedaan; met mijn Empella Bonfire fietsen in de heuvels van Zuid-Limburg. Ondanks alle angstaanjagende verhalen over de cantilever-remmen nog nooit problemen gehad.
Ik heb er zelfs een keer een MTB route in de omgeving van Gulpen mee gereden.
Ik heb er zelfs een keer een MTB route in de omgeving van Gulpen mee gereden.
-
- Forum-lid
Hey Gripper
Ik heb een tijdje met een Z45 gereden en ik was er erg content mee.
Ik heb een tijdje met een Z45 gereden en ik was er erg content mee.
Zoektocht duurt voort
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=71833
Leuke CAADX op het oog of een Ridley XBOW.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=71833
Leuke CAADX op het oog of een Ridley XBOW.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik denk dat je beter adviezen kunt vragen in de trant van; ''Hoe maak gemakkelijker keuzes in mijn leven''. Wat een soap... Haha
Zo op het oog zul je met die 3 fietsen geen slechte koop doen. Als ik moest kiezen zou ik de Ridley nemen, puur vanwege het feit dat ik dit een 'echt crossmerk' vind.
Zo op het oog zul je met die 3 fietsen geen slechte koop doen. Als ik moest kiezen zou ik de Ridley nemen, puur vanwege het feit dat ik dit een 'echt crossmerk' vind.
De CaadX lijkt mij qua geometrie het beste bij jou passen aangezien je nu al een Caad10 met een lange stuurpen hebt. Cube en Ridley zijn beide merken met een wat kortere geometrie.
Een Focus Mares is volgens mij ook wat langer.
Een Focus Mares is volgens mij ook wat langer.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Gebruiken jullie op de cyclocrosser ook cyclocross specifieke biba'tjes?
Een maat van me vertelde dat die bestaan, ik had er nog nooit van gehoord. Wat zouden de voordelen zijn?
Een maat van me vertelde dat die bestaan, ik had er nog nooit van gehoord. Wat zouden de voordelen zijn?
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Ik gebruik gewoon mtb binnenbrandjes en dit met challenche fango bandjes,is een goede all rounder en staat ook nog eens mooi.Je kan ook latex bb steken maar vind dit fel overdreven en ze kosten ook nog eens een hoop geld en als ze niet goed zitten bij het oppompen springen ze kapot.
Ik zou persoonlijk geen langere stuurpen dan 110 mm monteren,heb zelf een 100 mm op mijn crosser en maakt hem wat directer sturen.
Ik zou persoonlijk geen langere stuurpen dan 110 mm monteren,heb zelf een 100 mm op mijn crosser en maakt hem wat directer sturen.