Kuota
Hou er wel rekening mee dat de bochten dus ook anders gaan aanvoelen met dit frame in tegenstelling tot 'slappe' frames.Bedankt, ben naar zo'n frame op zoek. Ik koers nl. elke week op een vlak parcours vandaar
Alleen wilde ik even bevestiging omdat KOM voor King Of MOUNTAIN staat.
Nuja er komen ook nog andere fietsen in aanmerking.
Anyway, ik heb er de ronde van vlaanderen mee gereden als inwijding en ook dat is 'goed' te doen (gelukkig wel met lage tubewielen en niet teveel druk in de bandjes ).
Succes met aanschaf en je hebt een toppertje in huis!
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
Kunnen jullie eens een plaatje uploaden van de KOM? Ik heb namelijk nu een Kharma, maar wil eventueel upgraden naar een KOM...
vooruit dan maar
de 'hoge' wielen:
de 'klim' wielen (inmiddels heb ik alweer lichtere wielen):
oja, de stuurpen is ook een Deda Zero (wit) geworden. Ik wilde namelijk iets 'langer' zitten.
de 'hoge' wielen:
de 'klim' wielen (inmiddels heb ik alweer lichtere wielen):
oja, de stuurpen is ook een Deda Zero (wit) geworden. Ik wilde namelijk iets 'langer' zitten.
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
Ik rij momenteel op een museeuw mc-2 dus ik heb wel wat ervaring op een 'stijf' frame.dmmdzm schreef:Hou er wel rekening mee dat de bochten dus ook anders gaan aanvoelen met dit frame in tegenstelling tot 'slappe' frames.Bedankt, ben naar zo'n frame op zoek. Ik koers nl. elke week op een vlak parcours vandaar
Alleen wilde ik even bevestiging omdat KOM voor King Of MOUNTAIN staat.
Nuja er komen ook nog andere fietsen in aanmerking.
Anyway, ik heb er de ronde van vlaanderen mee gereden als inwijding en ook dat is 'goed' te doen (gelukkig wel met lage tubewielen en niet teveel druk in de bandjes ).
Succes met aanschaf en je hebt een toppertje in huis!
De Kom is een goede optie al twjifel ik momenteel tussen zoveel fietsen
De kleur doet mij wel twijfelen, zo'n witte fiets vind ik toch moeilijk om perfect proper te krijgen, er blijft altijd wel een zwarte streep achter.
K-Uno; heeft iemand meer info over dit fietsje? Ziet er blits uit, maar ik kan de details niet echt te pakken krijgen. Is een nieuwe topper zegt men, maar wat is de bedoeling, vervanging kult of kom, of gewoon een model erbij tussen die 2? En waarom, wat zijn de verschillen?
De K-uno is evenduur als de KOM, is gemaakt van een ander soort carbon, heeft een comfortable geometrie (bv langere balhoofdbuis).
Op het oog lijkt de geometrie tussen de Kult en de KOM in te zitten.
De KOM zal wel het top racemodel blijven.
Op het oog lijkt de geometrie tussen de Kult en de KOM in te zitten.
De KOM zal wel het top racemodel blijven.