harige sloefjes
Schone dames!
Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 14 Juni 2006
He wat raar, dr zit alleen een achterrem op...?
sommige fietsen hebbenm maar 1 rem of zelfs geen remmen nodig
hier 1 van mijn andere bezigheden:
-geen remmen-verzet:26x10-heeft me al veeel geld gekost,(al zou je het miss niet zeggen)
He wat raar, dr zit alleen een achterrem op...?
sommige fietsen hebbenm maar 1 rem of zelfs geen remmen nodig
hier 1 van mijn andere bezigheden:
-geen remmen-verzet:26x10-heeft me al veeel geld gekost,(al zou je het miss niet zeggen)
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 13 Juli 2006
Waarom heb je die achterzijwieltjes er nou afgehaald? , wel lullig hoor om de foto zo te manipuleren leuk fietsje hoor maar niet geschikt voor dagelijks werk, is wel leuk als je met zo,n ding aardig overweg kan. He! de ketting zit aan de andere kant, nog nooit bij en fiets gezien.
Hij heeft gewoon per ongeluk het negatief omgedraaid bij het afdrukken....................
Waarom heb je die achterzijwieltjes er nou afgehaald? , wel lullig hoor om de foto zo te manipuleren leuk fietsje hoor maar niet geschikt voor dagelijks werk, is wel leuk als je met zo,n ding aardig overweg kan. He! de ketting zit aan de andere kant, nog nooit bij en fiets gezien.
Hij heeft gewoon per ongeluk het negatief omgedraaid bij het afdrukken....................
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 Juli 2006
haha,als ik er zomaar op rijd word je wel eens nagekeken, totdat je ergens met een groepje flink bezig ben dan staat er een hele groep om je heen,een maat van mij is 22 en verdient zowat zijn geld met bmx, 4 of 5 sponsers d8 ik,en dan neit het race bmx
haha,als ik er zomaar op rijd word je wel eens nagekeken, totdat je ergens met een groepje flink bezig ben dan staat er een hele groep om je heen,een maat van mij is 22 en verdient zowat zijn geld met bmx, 4 of 5 sponsers d8 ik,en dan neit het race bmx
-
- Forum-lid
is dit wat?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid
Ah de Fat Bottomed Girls versie...Coole shirts hebben ze op die site
Mijn fiets is bezeten!
ff de print wat duidelijker: die middelst met blond krulend haar is wel heele rg knap
ps: waar kan ik die shirt vinden, hij is wel super stoer.(met die chikie bedoel ik he en niet die smoking geval)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen