Ridley
-
- Forum-lid
Wat een gave bak bak!
Maak joe woar
- Japierossi
- Forum-lid
merci
Mooie fiets Japierossi.
Sinds vrijdag ben ik de trotse eigenaar van deze Ridley Fenix SL. Moet alleen nog een mooie foto buiten maken.
Ik had gebruik gemaakt van de PureLine optie. Rust Orange Metallic frame met Black Metallic details met een matte finish.
Sinds vrijdag ben ik de trotse eigenaar van deze Ridley Fenix SL. Moet alleen nog een mooie foto buiten maken.
Ik had gebruik gemaakt van de PureLine optie. Rust Orange Metallic frame met Black Metallic details met een matte finish.
- Sha Kokken
- Forum-lid
Erg mooie fiets! Kleur is prachtig en geen overbodige decals en tierlantijntjes op het frame
Decals van de zadelpen en wielen afhalen maakt het helemaal af.
Veel plezier ervan
Decals van de zadelpen en wielen afhalen maakt het helemaal af.
Veel plezier ervan
Mooie fiets en een mooie kleur. Ik heb bij mijn Fenix disc getwijfeld om 'm in dezelfde kleur te laten spuiten (in glans) met decals in oranje en candy apple red. Durfde het toen niet aan en het is toen parelmoer wit met decals in rust orange en candy apple red geworden. Ook niet verkeerd, maar als ik deze fiets zie, begin ik weer te twijfelen.....
Real men wear blûk!!! Marcel
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Plaats eens een foto...marcelb schreef:het is toen parelmoer wit met decals in rust orange en candy apple red geworden.
Fijn plan, maar ik heb er op dit moment al drie. Waarschijnlijk breng ik het onderwerp aan het begin van 2017 voorzichtig ter sprake ......mixel schreef:Bedankt Sha Kokken en marcelb.
Marcelb misschien een goede rede om een extra fiets erbij te nemen
Heb het geprobeerd, maar het lukt me niet. Het schijnt heel makkelijk te zijn, maar ik ben een absolute nitwit op dit gebied.Wiliertoerist schreef:Plaats eens een foto...marcelb schreef:het is toen parelmoer wit met decals in rust orange en candy apple red geworden.
Mijn Ridley Fenix disc.
De hoofdkleur is 'pearl white' wit met gespoten decals in 'rust orange metallic' en 'candy red metallic'. De afwerking is in glans. Verder heb ik een andere (rustiger) zadel- en stuurpen gemonteerd en heb ik de overdaad aan wielstickers verwijderd.