Colnago
Mooie fiets Jakkel
Normaal ben ik een stickerfan op de wielen, maar denk dat bij deze fiets 2 stickers i.p.v 3 beter staan, maar dat is zeker niet mogelijk eraf trekken en opnieuw plakken bij die mavics?
Als het rijdt zal het wel een mooi effect geven.
Normaal ben ik een stickerfan op de wielen, maar denk dat bij deze fiets 2 stickers i.p.v 3 beter staan, maar dat is zeker niet mogelijk eraf trekken en opnieuw plakken bij die mavics?
Als het rijdt zal het wel een mooi effect geven.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Bedankt voor de reacties.
I.v.m. die witte banden (GP 4000). Vind ik persoonlijk mooi, anders had ik zwarte GP 4000 banden genomen natuurlijk.
Die nieuwe Cosmic stickers vind ik ook heel mooi naar mijn mening, want je kan voor 2010 nog altijd voor de (veel) meer sobere bestickering van de 2009 Cosmics kiezen... misschien een tikkeltje te druk... alhoewel. Nu, ik kan nog altijd iets wijzigen aan die stickers. Er is immers geen vernislaag over.
Had al gedacht om de 'SL' en 'Mavic' stickertjes weg te laten.
Dan gaat het er zo uitzien...
Origineel...
I.v.m. die witte banden (GP 4000). Vind ik persoonlijk mooi, anders had ik zwarte GP 4000 banden genomen natuurlijk.
Die nieuwe Cosmic stickers vind ik ook heel mooi naar mijn mening, want je kan voor 2010 nog altijd voor de (veel) meer sobere bestickering van de 2009 Cosmics kiezen... misschien een tikkeltje te druk... alhoewel. Nu, ik kan nog altijd iets wijzigen aan die stickers. Er is immers geen vernislaag over.
Had al gedacht om de 'SL' en 'Mavic' stickertjes weg te laten.
Dan gaat het er zo uitzien...
Origineel...
Vigoroso schreef:
Als ik toch een puntje mag noemen. Ik zou er zwarte banden op zetten en rode of zwarte snelspanners monteren.
Verder dikke fiets. Wat weegt i?
Die goudkleurige snelspanners (KCNC) heb ik speciaal gekozen omdat ze passen bij de goudkleurige boutjes van de Tiso achterderailleur.
Gewicht is nu +/- 7,3 kg. Met de Racing Zero's +/- 6,9 kg.
danoontje schreef:Doe eens een buildlist..?
Frame: Colnago Strada Scandium
Vork: Easton EC90 Slx
Balhoofdstel: Ritchey WCS
Stuur: Easton Equipe carbon
Stuurpen: Easton EA 70
Zadel: BBB BSD-08
Zadelpen: Ritchey WCS carbon
Derailleurs: Tiso Sereo 130
Shifters/remgrepen: Campagnolo Record
Remhoeven: Zero Gravity Ti
Crankstel: Stronglight Pulsion met Tiso 51t. blad
Wielen: Cosmic Carbone SL of Fulcrum Racing Zero (black/red)
Snelspanners: KCNC
Pedalen: Shimano SPD A520
Mooie fiets Jakkel.
Heel origineel. Ik zou de volgende zaken nog aanpassen:
- zwarte pedaaltjes liefst van Look
- inderdaad die wielen iets rustiger laten oogen
Verder zou ik proberen de verleiding te weerstaan en de komende dagen niet op de gepekelde weg gaan fietsen want dan gaat alles kapot.
Verder zou ik proberen de verleiding te weerstaan en de komende dagen niet op de gepekelde weg gaan fietsen want dan gaat alles kapot.
Camerig is prachtig!
Gijs01 schreef:Mooie fiets Jakkel.
Ik denk dat de bestickering van de wielen wel mee valt.
Het wordt wel erg versterkt door het blank remvlak en het witte loopvlak van de bandjes.
Nu is het een soort zebrapad aan het worden.
Zwarte velg, witte sticker, zwarte velg, blank remvlak, zwarte band, wit loopvlak.
Persoonlijk zou ik beginnen met normale zwarte bandjes.