Garmin Edge 800
Mensen jullie hebben het allemaal over een paarse lijn volgen maar bij mij is de lijn altijd wit. Kleur wijzigen mbv de steeksleutel heeft totaal geen nut. Iemand een tip? BTW ik heb de OSM er op staan.
OSM zou niks uit moeten maken, ik gebruik ook OSM. Welke firmware staat erop?
Er is geen tip voor , garmin geeft zelf al aan dat de lijn geen kleur krijgt zoals op de edge 705 .remco1b schreef:Mensen jullie hebben het allemaal over een paarse lijn volgen maar bij mij is de lijn altijd wit. Kleur wijzigen mbv de steeksleutel heeft totaal geen nut. Iemand een tip? BTW ik heb de OSM er op staan.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Firmware 2.4havana schreef:OSM zou niks uit moeten maken, ik gebruik ook OSM. Welke firmware staat erop?
-
- Forum-lid
Ik denk eraan ook een 800 te kopen, de bundel dan en dan gewoon OSM ?
Is dit te doen in belgie? of is osm onvoldoende hier?
Nog een vraagje, Ik ben aan het zoeken om mapsource te installeren, maar het lukt me egt niet, heb traning center al geinstalleerd, maar mapsource lukt niet.
http://www.leerwiki.nl/Gratis_Garmin_Ma ... downloaden" onclick="window.open(this.href);return false;
deze stappen gevolgd, en het lukte niet.
Is dit te doen in belgie? of is osm onvoldoende hier?
Nog een vraagje, Ik ben aan het zoeken om mapsource te installeren, maar het lukt me egt niet, heb traning center al geinstalleerd, maar mapsource lukt niet.
http://www.leerwiki.nl/Gratis_Garmin_Ma ... downloaden" onclick="window.open(this.href);return false;
deze stappen gevolgd, en het lukte niet.
Klopt helemaal Ze werken beide hetzelfde volgens mijhavana schreef:CRS is een verouderd formaat, TCX is de nieuwere variant (die bij mij altijd werkt). Ook bij TCX is het een kwestie van de paarse lijn volgen.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid
Bij de 705 kreeg ik met bikeroutetoaster altijd wel aanwijzingen (als ik dit aankruiste). Vandaag met de 800 een gedeelte van een route gereden en daar kreeg ik geen enkele aanwijzing. Kan ik dit ergens aan zetten? Ik kan die instelling namelijk niet vinden.
Route was trouwens eerst een gpx bestand (mapsource) en heb hem daarna geupload naar bikeroutetoaster een een tcx bestand van gemaakt.
Route was trouwens eerst een gpx bestand (mapsource) en heb hem daarna geupload naar bikeroutetoaster een een tcx bestand van gemaakt.
Koersen >> klik op je koers > klik op sleutel > afslagbegeleiding op AAN zetten .gaisdergerman schreef:Bij de 705 kreeg ik met bikeroutetoaster altijd wel aanwijzingen (als ik dit aankruiste). Vandaag met de 800 een gedeelte van een route gereden en daar kreeg ik geen enkele aanwijzing. Kan ik dit ergens aan zetten? Ik kan die instelling namelijk niet vinden.
-
- Forum-lid
Thanks whocares!
-
- Forum-lid
Heb een nieuwe beschermingsfolie voor de garmin nodig. Weet niet meer precies welke ik had. Heeft iemand nog een aanrader?
gaisdergerman schreef:Heb een nieuwe beschermingsfolie voor de garmin nodig. Weet niet meer precies welke ik had. Heeft iemand nog een aanrader?
Vikuiti screen protector ARMR200 for Garmin edge 800 :
http://www.schutzfolien24.de/artikel/vi ... 43282.html
-
- Forum-lid
Wederom bedankt. Ik had deze al een keer eerder besteld, nu maar gelijk 2 extra besteld zodat we wat langer vooruit kunnen. De laatste keer had ik mijn scherm niet goed schoongemaakt dus was het plakken niet zo goed gelukt.