Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6037
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 14 sep 2014 11:10

Ernie C. schreef:
havana schreef:Fietsen in kleding van je werkgever. Uitzondering: profs.
Als mijn werkgever (of iemand anders) mijn fietskleding wil betalen mag hij er gerust zijn naam op zetten. Dat komt in ieder geval een stuk intelligenter over dan bakken met geld betalen voor kleding waar toevallig een bepaald merk op staat...
Dan zou ik het ook nog doen. Mijn vorige werkgever bood ons ook kleding aan. Zij sponsoren een team. Leuk zou je denken, maar moest vervolgens wel gewoon volle mep betalen. Dat ging ik dus niet doen :? ;)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

bladejanjmagic
Forum-lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 21 apr 2013 11:34

bladejanjmagic 14 sep 2014 12:16

Wij rijden in perfecte kleding van mijn werkgever, ik zie het probleem dan ook niet.

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 14 sep 2014 12:39

Iedereen die bij ons bedrijf op de fiets naar het werk komt.
Of aan wielrennen doet krijgt een kleding set
Een korte broek
Een shirt
Een warme winterjas

Waarom kan dat niet ?

Ik vindt het juist leuk dat ze het doen en
Het is nog goed spul ook


Afbeelding

Afbeelding

Gerboon
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 28 jul 2013 19:56

Gerboon 14 sep 2014 14:19

Zeggen dat er een stok naar Froome werd gegooid:
https://www.youtube.com/watch?v=d29rJjbmewg

Zonder het hele verhaal te kennen:
https://www.youtube.com/watch?v=WBJ5iYbVIMs

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 14 sep 2014 15:58

Gerboon schreef:Zeggen dat er een stok naar Froome werd gegooid:
https://www.youtube.com/watch?v=d29rJjbmewg

Zonder het hele verhaal te kennen:
https://www.youtube.com/watch?v=WBJ5iYbVIMs
Wel mooi om te zien dat die vent (in dat oranje shirt dus) heel nonchalant die stok achter z'n rug probeert te verstoppen. :mrgreen:
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8953
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 14 sep 2014 17:38

Live verslag uit Wageningen,wij zitten bij de Griek en 2 tafels verder zit één stel hij in trainingsbroek met Rabobank lange fiets shirt en de kop kapot van een eerdere valpartij denk ik.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2020
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 15 sep 2014 09:22

Ongeschoren benen, lage zwarte sokken, een Rabo-tenue...

Niets is zo erg als een bandana. Echt, dat ziet er zo sneu uit en lijkt vaak zo'n uiting van een midlifecrisis van een stel wannabee-Pantani's. Gister reed ik een toertochtje in het mooie Groningse land, en heb veel bandana's gezien. Wat me opvalt is dat je echt uit de buurt van een bandana-drager moet blijven, want de stuurvaardigheid van die mensen is vaak ookvniet om over naar huis te schrijven ;)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 15 sep 2014 09:25

Bandana's zijn inderdaad héél erg.

Persoonlijk vind ik kniestukken ook niet om áán te zien. Misschien heel erg praktisch, maar héél lelijk.

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2020
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 15 sep 2014 09:44

havana schreef:Bandana's zijn inderdaad héél erg.

Persoonlijk vind ik kniestukken ook niet om áán te zien. Misschien heel erg praktisch, maar héél lelijk.
Ja klopt, toch heb ik die krengen zo af en toe toch aan. Gisteren was het ook net even iets te koud voor blote benen en met kniestukken kon ik wel m'n gladgeschoren kuiten showen :P

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 15 sep 2014 10:11

havana schreef:Bandana's zijn inderdaad héél erg.

Persoonlijk vind ik kniestukken ook niet om áán te zien. Misschien heel erg praktisch, maar héél lelijk.
Dat vind ik dan wel weer curieus... Strak lycra, met een pamper tussen de benen, dat ziet er in de meeste gevallen niet heel erg classy uit lijkt mij. Of dat lycra dan stopt boven de knie, onder de knie of op de enkel maakt dan toch niet uit? :-D

De stijlpolitie vindt alledrie best overigens, zolang optie 1 en 2 maar gecombineerd worden met geschoren benen!

+1 voor de bandana opmerking overigens!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Criterion
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 feb 2014 20:26
Locatie: Groningen

Criterion 15 sep 2014 10:47

tommeke14 schreef:Ongeschoren benen, lage zwarte sokken, een Rabo-tenue...

Niets is zo erg als een bandana. Echt, dat ziet er zo sneu uit en lijkt vaak zo'n uiting van een midlifecrisis van een stel wannabee-Pantani's. Gister reed ik een toertochtje in het mooie Groningse land, en heb veel bandana's gezien. Wat me opvalt is dat je echt uit de buurt van een bandana-drager moet blijven, want de stuurvaardigheid van die mensen is vaak ookvniet om over naar huis te schrijven ;)

TvG gereden ?
Maat van me heeft ook bandana maar draagt hem omdat hij, met zijn kale kop ,hoofdpijn krijgt bij kou. (Maar ziet er niet uit inderdaad)
Trek Domane ; Orbea Terra

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2020
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 15 sep 2014 10:53

Jep, was een mooi tochtje he? Lekker briesje erbij ;)

Om het enigzins ontopic te houden; Het laatste gedeelte van de tocht was over een smal betonnen pad en later het jaagpad (vrij druk en niet al te breed fietspad). 1200 man daar overheen sturen op een zondag kan wmb. ook echt niet.

Plaats reactie