Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overkwam ons met de auto bijna vorig jaar. We reden om 07:00 de camping af in Barcelonnette, moest 1 auto voor laten gaan voor ik de weg opdraaide en 2km verderop springt er ineens een hert voor die auto. Grill en radiateur helemaal kapot….
De chauffeur had geen schijn van kans om de ree te ontwijken.
De chauffeur had geen schijn van kans om de ree te ontwijken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gisteren tijdens een winderig tochtje langs de Dollard een Rode Wouw in de Johannes Kerkhovenpolder,
Volgens de ANWB vogelgids een doortrekker tijdens het voorjaar.
Volgens de ANWB vogelgids een doortrekker tijdens het voorjaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tijdens 1 wandeling gisteren een roerdomp, ijsvogel, gruttos, bruine kiekendief en een groene specht. Geen slechte score zonder er speciaal op te letten. En dat midden in de Randstad!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Qua dieren niet bijzonder, en ook al niet tijdens het fietsen.
Vanmorgen toegekeken hoe een kat op een eekhoorn jaagde. Eekhoorn is geen partij voor een kat, veel sneller en behendiger. Maar het eyeballing onderling was interessant om te zien.
En grappig om te zien hoe ver een kat in een boom kan klimmen.
Vanmorgen toegekeken hoe een kat op een eekhoorn jaagde. Eekhoorn is geen partij voor een kat, veel sneller en behendiger. Maar het eyeballing onderling was interessant om te zien.
Dogma F
Toch hebben onze katten hier al 3 eekhoorns te pakken gehad…..Ramon73 schreef: ↑23 mar 2025 16:09 Qua dieren niet bijzonder, en ook al niet tijdens het fietsen.