Tour de France 2022
-
- Forum-lid
En toch, en toch, en toch heb ik het idee dat, gezien zijn sprint van vandaag, Pogi zich nog niet gewonnen geeft.
3:21 is veel op 40 km, maar zou me niet verbazen als hij zich morgen nog één keer helemaal kleurenblind gaat fietsen.
3:21 is veel op 40 km, maar zou me niet verbazen als hij zich morgen nog één keer helemaal kleurenblind gaat fietsen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Wisten jullie dat Vinegaard een paar jaar geleden nog op de visafslag stond?
- thestudent
- Forum-lid HC
Een Deen in de bolletjestrui, in de tijdrit van de tour. Wat kan er misgaan ?uninvitedguest schreef: ↑22 jul 2022 18:00 En toch, en toch, en toch heb ik het idee dat, gezien zijn sprint van vandaag, Pogi zich nog niet gewonnen geeft.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik heb gezien dat hij op elke slotklim minimaal 4 minuten verloor tov de gele en de witte trui
Volgend jaar nieuwe trui in de Tour
https://twitter.com/Eurosport_NL/status ... qNJ-CcGI5A
https://twitter.com/Eurosport_NL/status ... qNJ-CcGI5A
- thestudent
- Forum-lid HC
Allemaal leuk en aardig, maar dit jaar zou die ook naar Pogacar of Vingegaard gaan. Zal ie toch wel top 12 eindklassement moeten rijden. Wil hij het niet bestaande combiklassement winnen.
V aert. 23 gele trui. 1 groen 3 bollen = 27
Pogacar plek 2 geel. 3 groen. 4 bollen = 9
Vingegaard plek 1 geel 7 groen. 1 Bollen = 9
G Thomas plek 3 geel 11 groen 10 Bollen = 24 blijft dus V aert ook nog voor.
V aert. 23 gele trui. 1 groen 3 bollen = 27
Pogacar plek 2 geel. 3 groen. 4 bollen = 9
Vingegaard plek 1 geel 7 groen. 1 Bollen = 9
G Thomas plek 3 geel 11 groen 10 Bollen = 24 blijft dus V aert ook nog voor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De rode trui zat er toch ook bij? Dan wellicht wel Wout?
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
De rode trui bestaat nu niet. Maar pogacar had er vast punten voor gescoord mocht ie weer bestaan. Die sprint nog best aardig. Je kan wout die punten nu niet toewijzen als de rest niet weet dat die competitie er is.
Laatst gewijzigd door thestudent op 22 jul 2022 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Komt me ook nog ergens wel vaag bekend voor.thestudent schreef: ↑22 jul 2022 18:03Een Deen in de bolletjestrui, in de tijdrit van de tour. Wat kan er misgaan ?uninvitedguest schreef: ↑22 jul 2022 18:00 En toch, en toch, en toch heb ik het idee dat, gezien zijn sprint van vandaag, Pogi zich nog niet gewonnen geeft.
Reed die ook niet voor een Nederlandse ploeg?
Doe alles wat je doet met hart en ziel.