Canyon
Hoi, zijn er hier fietsers met een Canyon aerostuur? Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Canyon Endurace 9.0 Di2 ontvangen en vroeg me af of er geen afdekdopjes meegeleverd worden om de boutjes af te dekken waarmee de geïntegreerde stuurpen op de vorkbuis gemonteerd wordt. Alvast bedankt.
Bedoel je voor bovenop de topcap en/of de boutjes aan de zijkant vd pen?Edlisjas schreef:Hoi, zijn er hier fietsers met een Canyon aerostuur? Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Canyon Endurace 9.0 Di2 ontvangen en vroeg me af of er geen afdekdopjes meegeleverd worden om de boutjes af te dekken waarmee de geïntegreerde stuurpen op de vorkbuis gemonteerd wordt. Alvast bedankt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De gaatjes van het stuur zitten aan de achterkant. Die van de spacers zitten aan de zijkant.
Ik weet het niet, rij zelf met een Garmin. Maar misschien kan je zelf wat in elkaar knutselen. Als je de Garmin mount demonteerd en zelf de Mio houder er in plaats en dan op 1 of andere manier vast zet. Of je verkoopt je Mio en koopt gewoon een Garmin
Ik weet het niet, rij zelf met een Garmin. Maar misschien kan je zelf wat in elkaar knutselen. Als je de Garmin mount demonteerd en zelf de Mio houder er in plaats en dan op 1 of andere manier vast zet. Of je verkoopt je Mio en koopt gewoon een Garmin
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Graag wil ik een positief bericht over Canyon en met name Mavic delen.
Hoewel ik weet dat Exalith velgrand kan slijten, vond ik dat dat bij mijn achterwiel (Ksyrium Pro Exalith SL) nogal snel gebeurde (na 2500 km was er rond het ventiel behoorlijk veel zwart weggesleten).
Contact gezocht met Canyon. Wiel laten ophalen en binnen twee weken via Mavic wiel terug ontvangen. Met nieuwe velg, nieuwe spaken en zelfs nieuwe lagers. Als bonus nog een setje remblokken erbij ook!
Geweldige service! Allemaal onder garantie.
Hoewel ik weet dat Exalith velgrand kan slijten, vond ik dat dat bij mijn achterwiel (Ksyrium Pro Exalith SL) nogal snel gebeurde (na 2500 km was er rond het ventiel behoorlijk veel zwart weggesleten).
Contact gezocht met Canyon. Wiel laten ophalen en binnen twee weken via Mavic wiel terug ontvangen. Met nieuwe velg, nieuwe spaken en zelfs nieuwe lagers. Als bonus nog een setje remblokken erbij ook!
Geweldige service! Allemaal onder garantie.
Is voor 100% voor Mavic.Joskovic schreef:Ik ben benieuwd wie nu werkelijk die kosten gaat dragen...Canyon of Mavic. Maar het lijkt me praktisch onmogelijk om daar achter te komen. Ik kijk ook met een schuin oog naar Exalith voor mijn nieuwe wielset.
- ldtriatleet
- Forum-lid
@koekiejakkiek33z schreef:De Tacx adapter inderdaad voor een 143mm as als ik het goed uit mijn hoofd zeg.
Moeten we dan de Tacx T1707 gebruiken?
Er zijn verschillende soorten steekassen verkrijgbaar.
Een vraag,
Rij momenteel op een wat oudere Canyon met een Ultegra 6600 groep, ben hier erg tevreden over naast de waslijnen.
Nu is het frame aan vervanging toe/ wil wat nieuws en is mijn oog gevallen op de Ultimate AL SLX. Frame kan ik kopen met korting en is een mooie deal.
Kan ik mijn Ultegra 6600 hier opzetten zonder problemen? Enig idee of de kabels al in het frame zitten of moet ik deze nog apart aanschaffen?
Bedankt alvast!
Rij momenteel op een wat oudere Canyon met een Ultegra 6600 groep, ben hier erg tevreden over naast de waslijnen.
Nu is het frame aan vervanging toe/ wil wat nieuws en is mijn oog gevallen op de Ultimate AL SLX. Frame kan ik kopen met korting en is een mooie deal.
Kan ik mijn Ultegra 6600 hier opzetten zonder problemen? Enig idee of de kabels al in het frame zitten of moet ik deze nog apart aanschaffen?
Bedankt alvast!