Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iemand al de Garmin edge 705??

spiritwetteren
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56

spiritwetteren 25 jun 2009 00:50

Ik heb vroegere files van "UserProfile" op harde schijf staan. Ik zou wel eens durven uitesten.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 25 jun 2009 09:22

In je UserProfile staan volgens mij alleen zaken als: leeftijd, gewicht, fietsinfo etc. etc. Niet het in te stellen schermen en zo. Mijn eigen instellingen waren namelijk niet verdwenen na de firmware upgrade.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 25 jun 2009 11:24

[quote="Moustache"]In je UserProfile staan volgens mij alleen zaken als: leeftijd, gewicht, fietsinfo etc. etc. Niet het in te stellen schermen en zo. Mijn eigen instellingen waren namelijk niet verdwenen na de firmware upgrade.[/quote]

Bij mij was de schermconfiguratie wel verdwenen (2.7->2.8)

Gebruikersavatar
jay
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 16 okt 2008 10:27

Gebruikersavatar jay 25 jun 2009 11:25

[quote="rene1"][quote="Moustache"]In je UserProfile staan volgens mij alleen zaken als: leeftijd, gewicht, fietsinfo etc. etc. Niet het in te stellen schermen en zo. Mijn eigen instellingen waren namelijk niet verdwenen na de firmware upgrade.[/quote]

Bij mij was de schermconfiguratie wel verdwenen (2.7->2.8)[/quote]

had t zelfde. ook de metrics waren weer terug naar standaard. (Lbs, Miles ipv. kilo's en km's)
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 25 jun 2009 11:33

[quote="rene1"][quote="Moustache"]In je UserProfile staan volgens mij alleen zaken als: leeftijd, gewicht, fietsinfo etc. etc. Niet het in te stellen schermen en zo. Mijn eigen instellingen waren namelijk niet verdwenen na de firmware upgrade.[/quote]

Bij mij was de schermconfiguratie wel verdwenen (2.7->2.8)[/quote]

Dat zeg ik toch ook??!?
Mijn eigen instellingen zoals, leeftijd en gewicht stond er nog wel in, de rest was weg. Ook de kilo's, km's etc.

eijxtra
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2008 17:06

eijxtra 25 jun 2009 15:42

1. Waarom is het niet mogelijk om een training rechtstreeks via SportTrack uit de Garmin te trekken? Als ik dit doe dan zegt hij dat ik de Garmin Communicator Plugin.
Na dit keurig gedaan te hebben kan ik nog steeds niets importeren :S Krijg dan weer dezelfde melding om de Garmin Communicator Plugin te downloaden (terwijl deze is geinstalleerd.

2. Als ik de training eerst in TC laad en exporteer, en vervolgens importeer in ST dan krijg ik alleen afstand, gemiddelde etc..... Maar geen route te zien.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 25 jun 2009 15:55

1. Heb je je pc reeds opnieuw opgestart en je Garmin even eraf en weer erop gedaan?
2. geen idee, ik werk niet met TC want de Comm. Plugin werkt bij mij. Kan je trouwens niet direct de history file uit je Garmin gebruiken zonder dit via TC te doen?

eijxtra
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2008 17:06

eijxtra 25 jun 2009 16:30

[quote="Moustache"]1. Heb je je pc reeds opnieuw opgestart en je Garmin even eraf en weer erop gedaan?
2. geen idee, ik werk niet met TC want de Comm. Plugin werkt bij mij. Kan je trouwens niet direct de history file uit je Garmin gebruiken zonder dit via TC te doen?[/quote]

1. ga ik proberen.
2. ga ik proberen.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 25 jun 2009 16:39

Bij mij was de schermconfiguratie wel verdwenen (2.7->2.8)[/quote]

Dat zeg ik toch ook??!?
.[/quote]

Even teruggekeken maar ik was op het verkeerde been gezet door de dikgedrukte opmerking: " If...upgrading from less than 2.8...") het is bij een upgrade naar 2.8 natuurlijk altijd minder dan 2.8, doordat ze het zo expliciet vermelden dacht ik dat het om lagere firmwares ging waarbij dit zou onstaan.

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1122
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 26 jun 2009 00:43

Bij mij na update naar 2.8 is geschiedenis en sommige instellingen zoals taal etc. verdwenen. Maak dus eerst ff backup voordat je gaat updaten!

aleko
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2004 13:33

aleko 26 jun 2009 02:09

Bij mij vindt de webupdater niet mijn apparaat er staat dan alleen Garmin(H:\) en vervolgens ga ik dan maar verder en vindt hij geen updates terwijl ik op 2.6 zit. Maar ik verwacht ook dat hij Edge 705 moet vinden daar. heb al opnieuw opgestart, kabeltje las gehad. Iemand anders nog ideeen? :s

Dit is geen leuke ervaring op zo'n manier die Garmin. heb 'm nu een week maar alleen nog maar ellende :(

stillekracht
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48

stillekracht 26 jun 2009 08:56

@Aleko: Wen er maar aan. De basisgedachte van het apparaat is prachtig. De praktijk blijft een drama. Ik ben er nu een jaar mijn tijd in aan het stoppen. Pas ergens begin dit jaar met versie 2.50 begon het rijden van routes een beetje te werken. Het rijden van tracks vindt ik geen optie (te veel moeten turen op het scherm ipv op de weg)

Ik ben bezig met de leverancier om dat ding terug te sturen of een financiele compensatie te krijgen omdat het allemaal niet naar behoren werkt.


Plaats reactie