@amclassic-fan heb je je frame al tot fiets opgebouwd ?amclassic-fan schreef:De boel moet nog opgebouwd worden, verder dan een foto van de frameset kom ik op dit moment nog niet:
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat !!
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
@amclassic-fan heb je je frame al tot fiets opgebouwd ?amclassic-fan schreef:De boel moet nog opgebouwd worden, verder dan een foto van de frameset kom ik op dit moment nog niet:
Dikke upgrade! Qua performance, maar ook zeker qua looks. De Veneto komt, als ik het mij goed herinner, nog uit het tijdperk waarin de schoonmaker bij Sensa ook de vormgeving van de fietsen deed.twingens schreef:Na jaren gefietst te hebben op een Sensa Veneto 105 uit 2010 heb ik mezelf van het weekend verwend met het aanschaffen van een Sensa Calabria 2016 full Ultegra met de supra rca 55 elite carbon wielen!
Hij wordt donderdag al geleverd
Foto Volgt!:
specializedmerida schreef:@amclassic-fan heb je je frame al tot fiets opgebouwd ?amclassic-fan schreef:De boel moet nog opgebouwd worden, verder dan een foto van de frameset kom ik op dit moment nog niet:
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat !!
Dat zeker blijft een hele mooie fiets en altijd fijn mee gereden.JorBak schreef:Zeer fraai, ook je vorige fiets. Afscheid viel zwaar zeker?