Pagina 119 van 320

Geplaatst: 13 dec 2008 12:52
door tim95
Seger schreef:Niet zo duur misschien, maar wel veel mooier!


Welke vind je nou mooier?

Geplaatst: 13 dec 2008 17:56
door ilcavalinno
echt sjieke fiets!!!

Geplaatst: 13 dec 2008 18:04
door fingerz
Gave fiets man!

Geplaatst: 13 dec 2008 18:21
door rezne
Een beetje druk misschien door combo wielen-banden, maar zeker fraai :)

Geplaatst: 13 dec 2008 20:44
door corniel
Wielen kunnen wat meer earo (op termijn?), en verder heb je wel enorm grote remgrepen. Wat ga je er mee rijden? Triathlons? Tijdritten? Kort/lang? Gezien de afwezigheid van een bidonhouder gok ik het laatste. ;)

Trouwens, staat je zadel wel ver genoeg naar achteren om aan de reglementen te voldoen?

Geplaatst: 13 dec 2008 23:33
door columbus
en zou een beetje wit stuurlint aan de remgrepen en aan uiteindes van bars niet mooi en confortabeler zijn?

Geplaatst: 19 dec 2008 16:43
door dijlespurter
Dinsdag wordt mijn nieuwe machine geleverd!
Een Orbea Ora, niet heel bekend en gezien, maar hij mag er (hopelijk) toch wezen.
Zodra ik hem in mijn bezit heb toon ik een foto:d

Uber Aero

Geplaatst: 20 dec 2008 02:25
door h3
Bjorn Andersson is in de triathlon wereld geen onbekende, kan heel hard fietsen, zo hard dat zijn lopen daarna vaak een drama is. Ik zocht wat plaatjes aangezien zijn aero positie nogal extreem is. Vooral interessant is dat hij zijn extensions naar elkaar heeft gedraait. De twee uiteinde van zijn aerostuur raken elkaar bijna. Hieroor lijkt het of zijn extensions gevlochten zijn.

Zie foto:
[img=http://farm2.static.flickr.com/1422/117 ... b2.jpg?v=0]

En deze om het even te verduidelijken, sorry voor de link.

Geplaatst: 20 dec 2008 10:28
door wielrunner
Bjorn, reed twee jaar geleden met die positie. Dit jaar had hij de aerobar extensions uit elkaar. Die oude positie beviel hem niet super zei hij.

De opmerking niet kunnen lopen door zijn positie word door velen beweerd die weining verstand van zake hebben.

Geplaatst: 20 dec 2008 15:52
door casran
Ik denk niet dat we Andersson's fietspositie als een voorbeeld moeten gaan zien. Op sommige foto's die ik van hem zie komt het m.i. zelfs ten nadele van zijn aerodynamica. Enig idee van zijn snelste run split?

Sindballe lijkt mij wel een veel betere aero positie te hebben. Zie: http://www.slowtwitch.com/photos/Detailed/25.html

Geplaatst: 20 dec 2008 16:30
door thor
Leuke pagina met de verschillende analyses!
C a s r a n schreef:Ik denk niet dat we Andersson's fietspositie als een voorbeeld moeten gaan zien. Op sommige foto's die ik van hem zie komt het m.i. zelfs ten nadele van zijn aerodynamica. Enig idee van zijn snelste run split?

Sindballe lijkt mij wel een veel betere aero positie te hebben. Zie: http://www.slowtwitch.com/photos/Detailed/25.html

Geplaatst: 20 dec 2008 18:41
door wielrunner
Zijn snelste looptijden zijn in een halve 1.16 - 1.18 . Het is een positie die geschikt is voor hem Hij traint 98% van zijn tijd in die positie ook in de winter.

Ik zou het zowiezo niet als een voorbeeld zien met een voorblad van 58.

Het gaat ook niet altijd om het meest aero maar om de positie waarin je het meeste vermogen kunt leveren.