Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Jan Janssen

bladejanjmagic
Forum-lid

bladejanjmagic 19 aug 2013 19:26

Maaruh ......we hebben nu toch ook een beest op een Jan Janssen Quadra!

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 20 aug 2013 12:40

De Jan Janssen Forum Rit zal worden gehouden op zaterdag 19 OKTOBER. Vertrek en aankomst in Hoogerheide bij het bedrijf van de familie Janssen. Om alles behapbaar en beheersbaar te houden is er ruimte voor maximaal 35 deelnemers. Uiteraard hebben wij die dag een Tourwinnaar in ons midden als gastheer en is ook de rest van de familie aanwezig om er weer een TOP dag van te maken. Overbodig te melden maar toch....Inschrijving alleen voor de bezitters van een Jan Janssen fiets. Aanmelden kan via: www.janjanssenforumrit.nl onder vermelding van nick naam, werkelijke naam, mobielnummer, e-mailadres en soort fiets. Informatie over tijden en dergelijke volgt maar reserveer gewoon deze dag!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

joeywl
Forum-lid

joeywl 20 aug 2013 13:18

Super! Ik ben die dag vrij dus ik ben er bij!

bladejanjmagic
Forum-lid

bladejanjmagic 20 aug 2013 18:30

Weet ik weer wie ons uit de wind gaat houden:-)

JJVector
Forum-lid

JJVector 20 aug 2013 20:28

Ik ben ook weer van de partij. Mooi geregeld!

KoReg
Forum-lid

Gebruikersavatar KoReg 20 aug 2013 21:13

Ik zou graag mee willen doen met de forum rit, Maar wat is de snelheid waar mee gereden wordt?. Ik zou het dan wel bij willen houden en niet na 10 km afhaken omdat de snelheid te
hoog is voor mij. Ik kan op dit moment een gemiddelde van 26 à 27 km per uur rijden over deze
afstand, "met windvangers"

Koos Vroon

feskens
Forum-lid

feskens 20 aug 2013 21:17

potjan(janssen)dorie! Kom ik er ineens achter dat ik geen mails meer ontvang als mensen berichten plaatsen op dit topic....

Na een half uurtje teruglezen ben ik weer erg vrolijk en ook wijzer geworden! Wat een mooie verhalen, mooie fietsen en natuurlijk: wat een geweldig nieuws dat de jan janssen forumrit weer op de planning staat!

Ik zal snel de website weer een frisse look geven en de nieuwe aanmeldingen toevoegen (als deze de vragenlijst (die je gewoon kunt overnemen van de site en kunt mailen) hebben ingevuld! Stuur er ook even een recente foto bij op, leuk voor op de site!

We gaan er weer een mooie dag van maken zoals we dit inmiddels wel gewend zijn. Voornamelijk door de gastvrijheid en de goede sfeer die altijd aanwezig is bij de familie Janssen twijfel ik er niet over dat ook dit jaar weer een succes zal worden.

Mijn Quadra is er in ieder geval weer klaar voor ( ik had al een afspraak voor deze datum maar die heb ik uiteraard meteen verplaatst!):

Afbeelding

Wellicht dit jaar voor het laatst op de quadra want een zoektocht naar een nieuwe jan janssen is gestart!

Ik zal dit jaar mijn spaken nog even goed laten controleren zodat ik niet zoals vorig jaar samen met een beste belgische jan janssen medewerker bovende 40 per uur moet gaan trappen om het peloton weer in het vizier te krijgen!

feskens
Forum-lid

feskens 20 aug 2013 21:21

KoReg schreef:Ik zou graag mee willen doen met de forum rit, Maar wat is de snelheid waar mee gereden wordt?. Ik zou het dan wel bij willen houden en niet na 10 km afhaken omdat de snelheid te
hoog is voor mij. Ik kan op dit moment een gemiddelde van 26 à 27 km per uur rijden over deze

Koos Vroon
Het tempo in de vorige edities lag rond de 30. In een groep is het echter wel een stuk gemakkelijker rijden natuurlijk, dus je kunt vast mee! en laat duidelijk zijn dat het een rit is in het teken van gezelligheid, er word dus echt niemand afgereden ofzo!!!

bladejanjmagic
Forum-lid

bladejanjmagic 20 aug 2013 21:29

Hey Feskens ik heb je er bij gezet. Er zijn inmiddels drie aanmeldingen via de site binnengekomen en drie via pb.
De eerste dame staat er ook bij!
Loopt dus weer als een tr....Jan Janssen!

Heeft die belgische medewerker een beetje rossig haar :D

joeywl
Forum-lid

joeywl 20 aug 2013 21:55

feskens schreef:
KoReg schreef:Ik zou graag mee willen doen met de forum rit, Maar wat is de snelheid waar mee gereden wordt?. Ik zou het dan wel bij willen houden en niet na 10 km afhaken omdat de snelheid te

Koos Vroon
Het tempo in de vorige edities lag rond de 30. In een groep is het echter wel een stuk gemakkelijker rijden natuurlijk, dus je kunt vast mee! en laat duidelijk zijn dat het een rit is in het teken van gezelligheid, er word dus echt niemand afgereden ofzo!!!
We moeten de gebroeders jj eraf rijden! Volle bak koers!

carel
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar carel 20 aug 2013 22:38

Succes daarmee joeywl. Zal een flinke kluif worden dan want die bezitten de genen van pa!

joeywl
Forum-lid

joeywl 20 aug 2013 22:41

Haha, zal me ook niet lukken, maar het vuurtje moet een beetje opgestookt worden ;)

Plaats reactie