![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Het grote OAKLEY topic
Scepticus schreef:Nou heb je meer Radars dan ik M Frames:p
Ik heb nog 2 M-Frames, een Racing Jacket en Splice.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Gisteren heb ik voor het eerst een Radar lens gewisseld, en dat is verdomd lastig. Zonodig nog moeilijker zijn nieuwe earsocks op een Radar schuiven. Iemand truuks om dat wat vlotter te doen gaan?
C a s r a n schreef:Gisteren heb ik voor het eerst een Radar lens gewisseld, en dat is verdomd lastig. Zonodig nog moeilijker zijn nieuwe earsocks op een Radar schuiven. Iemand truuks om dat wat vlotter te doen gaan?
Cas ben je ziek!? Jij die hier iets op het forum vraagt!? Wow!
nu met betrekking op je vraag, nee ik zou het niet weten, die laat ik liever zitten zo te horen dus, van de lens wisselen dat dat lastig was, heb ik laatst ook al gemerkt toen ik me lens is goed schoon wilde maken.
![Afbeelding](http://img166.imageshack.us/img166/331/kleinbalkmeturl1dt1.jpg)
maus_1990 schreef:Cas ben je ziek!? Jij die hier iets op het forum vraagt!? Wow!
nu met betrekking op je vraag, nee ik zou het niet weten, die laat ik liever zitten zo te horen dus, van de lens wisselen dat dat lastig was, heb ik laatst ook al gemerkt toen ik me lens is goed schoon wilde maken.
Haha.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Lenzen wissel ik niet graag of vaak. Daarom heb ik liefst een Radar per lens, al is dat niet zo goedkoop. Eenmalig stak ik mijn Fire Iridium lens in mijn Polished Aluminium Radar (waar ik dus die Pitch lens uithaalde: Path is veel leuker en Pitch verdraag ik enkel voor autorijden of lopen, niet fietsen). Nu ie erin zit, blijft hij daar. Maar van die earsocks heb ik er nog maar eentje vervangen, en moet ik nog het andere been doen (ziet er raar uit nu met 2 kleuren earsocks). Opletten trouwens met Polished Alu frames en veel vervangen: ze zijn niet extreem kleurvast!