Colnago
[quote=""Gijs01"]Mooie fiets Jakkel.
Heel origineel. Ik zou de volgende zaken nog aanpassen:
- zwarte pedaaltjes liefst van Look
- inderdaad die wielen iets rustiger laten oogen
Verder zou ik proberen de verleiding te weerstaan en de komende dagen niet op de gepekelde weg gaan fietsen want dan gaat alles kapot. [/quote]
Nee nee, nu kom ik niet buiten met die fiets hoor. Daarstraks een kleine drie uurtjes met de MTB op de weg gereden.
Pedalen blijven, ik rij al jaren met SPD en ben daar supertevreden van. Kan ik ook schoenen wisselen tussen de MTB en de koersfiets.
Heel origineel. Ik zou de volgende zaken nog aanpassen:
- zwarte pedaaltjes liefst van Look
- inderdaad die wielen iets rustiger laten oogen
Verder zou ik proberen de verleiding te weerstaan en de komende dagen niet op de gepekelde weg gaan fietsen want dan gaat alles kapot. [/quote]
Nee nee, nu kom ik niet buiten met die fiets hoor. Daarstraks een kleine drie uurtjes met de MTB op de weg gereden.
Pedalen blijven, ik rij al jaren met SPD en ben daar supertevreden van. Kan ik ook schoenen wisselen tussen de MTB en de koersfiets.
Jakkel schreef:danoontje schreef:Doe eens een buildlist..?
Frame: Colnago Strada Scandium
Vork: Easton EC90 Slx
Balhoofdstel: Ritchey WCS
Stuur: Easton Equipe carbon
Stuurpen: Easton EA 70
Zadel: BBB BSD-08
Zadelpen: Ritchey WCS carbon
Derailleurs: Tiso Sereo 130
Shifters/remgrepen: Campagnolo Record
Remhoeven: Zero Gravity Ti
Crankstel: Stronglight Pulsion met Tiso 51t. blad
Wielen: Cosmic Carbone SL of Fulcrum Racing Zero (black/red)
Snelspanners: KCNC
Pedalen: Shimano SPD A520
Ik vind 'm super, maar als ik mag schieten dan zou ik een aanpassing in dit rijtje zoeken om een en ander wat rustiger te laten ogen.
Stuur: Easton Equipe carbon
Stuurpen: Easton EA 70
Zadel: BBB BSD-08
Zadelpen: Ritchey WCS carbon
Pedalen: Shimano SPD A520
stuur+pen+zadelpen hetzelfde merk. BBB zadel..tja, ik vind dat geen merk (ondanks dat alles wat ik van BBB heb beter is dan de naam doet vermoeden..) volgens mij geeft een slr of prologo een chiquere look. BBB vs TISO etc, dat rijmt niet. Idem voor de pedalen. En om het af te maken knal je er een Chris King balhoofd in.
Maar het is een hele mooie fiets.
Anima Sana In Corpore Sano.
Zo is het maar net gijs whaaaahahahaha.
Wel jammer dat er echt van alles door elkaar is gebruikt,maar eerlijk is eerlijk,het blijft een mooie fiets om te zien.
Persoonlijk had ik dit niet gedaan,al die losse onderdelen door elkaar. Tis wel een absolute blikvanger in die kleur.
Wel jammer dat er echt van alles door elkaar is gebruikt,maar eerlijk is eerlijk,het blijft een mooie fiets om te zien.
Persoonlijk had ik dit niet gedaan,al die losse onderdelen door elkaar. Tis wel een absolute blikvanger in die kleur.
De ferrari onder de racefietsen,colnago!
rapido schreef:Wel jammer dat er echt van alles door elkaar is gebruikt,maar eerlijk is eerlijk,het blijft een mooie fiets om te zien.
Hoewel niet alles mijn keuze is, vind ik het wel een originele fiets die zich onderscheidt van de grijze massa.
En ik vind ook dat een foto op een scherm niets zegt. Als je in het zonnetje die fiets ziet dan is ie heftig hoor met dat zwart-rood
Camerig is prachtig!
Tiso is Italiaans en staat bekend om z'n toch wel lichte onderdelen.
http://www.tisobike.it/home1.htm
Als het wat beter weer is ga ik eens mooie foto's nemen... maar dat zal nog even duren denk ik...
http://www.tisobike.it/home1.htm
Als het wat beter weer is ga ik eens mooie foto's nemen... maar dat zal nog even duren denk ik...