Een Cervélo erbij Svenbasso, de Wilier blijft ook. Zeg maar broer en zus...svenbasso schreef:Ik heb uit bronnen vernomen dat spartacus1982 overstapt op cervelo...
Wilier
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
just arrived! in het echt VEEEEEL mooier dan op internet folders etc
Moetnog worden afgemaakt (oa pedalen, bidonhouders, stuurlint, vorkpijp afzagen)
Maat: L
gewicht: 6.3 kg zoals afgebeeld
Grotere afbeeldingen, lukt niet...
-Op verzoek kan ik de originele foto's naar je pm-en
-Op verzoek kan ik van een bepaald onderdeel foto's maken
Laatst gewijzigd door mnslingerland op 13 nov 2011 02:45, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ik heb mijn originele post aangepast , zie up!zweef schreef:@mnslingerland: We want bigger pictures!!
- thestudent
- Forum-lid HC
twee kleine puntjes, ik had liever gezien dat er een gewone campa crank opzat ipv een willier fsa crank. Dat is toch wel minder. En graag nog wat foto's na het zagen. Voor de rest is het natuurlijk gewoon een geweldige fiets.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Al eerder een melding gemaakt van mijn Wilier Izoard XP 2012
hier dan de foto's ....
- Shimano 105 groep
- FSA crank
- FSA Stuur
- FSA Zadelpen
- Selle Italia Zadel
- Polar (intussen ingeruild voor Garmin 800 Edge)
( ik had op deze fiets mijn verlichting set geplaatst maar deze nu omgezet naar mijn "winterfiets"
hier dan de foto's ....
- Shimano 105 groep
- FSA crank
- FSA Stuur
- FSA Zadelpen
- Selle Italia Zadel
- Polar (intussen ingeruild voor Garmin 800 Edge)
( ik had op deze fiets mijn verlichting set geplaatst maar deze nu omgezet naar mijn "winterfiets"
Volgens de GPS info in de foto's in Abu Dhabi, dichtbij het politie bureau, maar weet niet of dat kloptzorba schreef:@mnsingerland; Schitterende fiets! Maar puur uit nieuwsgierigheid, waar woon je omdat je een strak blauwe lucht hebt en nog vers groene bladeren aan de bomen hebt hangen??
-
- Forum-lid
Dit kan verwijdert worden
Laatst gewijzigd door mnslingerland op 14 nov 2011 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
steven250 schreef:Volgens de GPS info in de foto's in Abu Dhabi, dichtbij het politie bureau, maar weet niet of dat kloptzorba schreef:@mnsingerland; Schitterende fiets! Maar puur uit nieuwsgierigheid, waar woon je omdat je een strak blauwe lucht hebt en nog vers groene bladeren aan de bomen hebt hangen??
Ja klopt! in Abu Dhabi vlakbij het politieburo! op het vaste land wel te verstaan. Dit maakt de aanschaf van mooie spullen uit Europa wat aantrekkelijker ivm BTW teruggave. Voor service is het wat behelpen hier. In een straal van geschat 2500 km is er weliswaar 1 goede fietsenmaker (in Dubai), maar deze doet eigenlijk uitsluitend shimano en hij "rekent met een vorrek" (op z'n haags: ik bedoel hiermee dat hij extreem hoge prijzen rekent; zelfs hoger dan in Europa)
Dit betekent dat er druk verkeer is tussen de fietsers hier tav ruilen/kopen/bestellen van onderdelen frames, wielen en complete fietsen.
Met een aantal enthousiastelingen hebben we hier een nieuwe "fietsclub" (google op "raha revolution") opgericht en momenteel hebben we 150 geregistreerde "leden", eigen shirts, een eigen "bikeshack" en we worden op de meeste vrijdag- en zaterdagritten begeleidt door onze sponsor, geheime dienst en lokale politie. Deze laatste 2 zijn veroorzaakt doordat een van de clubleden de ambassadeur is van een niet nader te noemen invloedrijk land. Dit is handig wanneer we bepaalde risicovolle kruisingen en snelwegen oprijden: Vol met zwaailichten ed. Mijn vraag aan deze ambassadeur: "Goh, kunnen jouw mannen ook 1e hulp verlenen in geval van een valpartij?" werd als volgt beantwoordt: "I really do not know, but they sure can kill!"
-Na een gewelddadig hete zomer fietsen wij ons nu helmaal uit de naad. Ik ben nog nooit in zo'n goede vorm geweest en mijn afstanden en conditie ed. schieten omhoog.
-Er zijn hier relatief veel triatlons, tijdritten en tochten. Eind deze maand de Coast 2 Coast van Dubai (Arabische golf) naar Fujairah (Indische Oceaan) over het gebergte, ongeveer 230 km.
-Iedere dinsdag kunnen we op het formule 1 circuit fietsen, gratis!!!!! (Gisteren was hier de Formule 1 GP- waarschijnlijk bekend bij de meesten).
-Af en toe komt er een Europese UCI prof rijder of naar Abu Dhabi of naar Dubai voor een trainingsrondje, buiten het seizoen wel te verstaan.
-kwaliteit van de wegen is hier verschrikkelijk goed, zolang ze geasfalteerd zijn! We zoeken altijd de meest rustige stukken op, zij het dat stukken snelweg niet te ontwijken zijn.
-Overige verkeersdeelnemers zijn niet zo op fietsers ingesteld, wat de nodige risico met zich meebrengt. Zo verongelukt er ieder jaar wel 1 racefietser dodelijk in Dubai, waar ze een nog veel grotere club hebben. (zo ook 10 dagen terug)
Ik zou het hier bijna de ideale winter-trainings-omgeving willen noemen. Mocht iemand van jullie eens deze kant opkomen neem aub je fiets mee, plak een paar dagen aan je reis vast en maak contact met rijders van Raha Revolution.
Het weer is hier erg stabiel, waneer er geen gekke storingen zijn op de indische ocean (2-3 keer per jaar) dan is het altijd blauw, weinig wind in de ochtend en meer en meer wind in de middag altijd uit dezelfde richting. Vorige week zowaar een regenbui, de eerste dit kalenderjaar denk ik. In de winter is het tussen 18C en 30C. Dit vinden wij erg koud, ik heb zojuist mijn eerste set been- en armwarmers gekocht, echt waar.
Wat die groene bladeren betreft: ondanks dat we op het noordelijk halfrond zitten komt hier alles in de herfst en winter in bloei, dit aangezien de zomer de moeilijkste tijd is voor alles wat leeft.
Voor geïnteresseerden: Kijk eens op endomondo.com en zoek naar mijn workouts voor routes ed.