Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jip is ook prima inderdaad!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Geen fan van Bakelants, praat ook te veel over zaken die niks met de koers te maken hebben en tracht vaak commercieel gerichte zaken te vertellen, probeert hij alzo sponsorring te bekomen?
Dan liever Sep Vanmarcke, wat een rust. Geeft veel informatie die echt met koers te maken heeft. Je merkt ook dat hij niet alleen renner geweest is maar achter het stuur van de volgwagen.
Sep is inderdaad een positieve aanvulling.
Sowieso ben ik wel fan van coureurs, of eventueel ploegleiders die hooguit een paar jaar gestopt zijn. Die weten toch het beste wat er echt speelt en hebben vaak nieuwe verhalen over het recente verleden.
Op den duur wordt het vaak een herhaling van zetten en/of verhalen en weetjes die nu niet meer van toepassing zijn.
De meesten moeten niet langer dan een jaar of 5 analist blijven.
Sowieso ben ik wel fan van coureurs, of eventueel ploegleiders die hooguit een paar jaar gestopt zijn. Die weten toch het beste wat er echt speelt en hebben vaak nieuwe verhalen over het recente verleden.
Op den duur wordt het vaak een herhaling van zetten en/of verhalen en weetjes die nu niet meer van toepassing zijn.
De meesten moeten niet langer dan een jaar of 5 analist blijven.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Dat laatste zou een aardige leidraad zijn. Geld niet voor iedereen maar wel veel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In Nederland noemen we dat met pensioen gaan 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Gewoonweg verschrikkelijk, doet de naam José geen eer aan

Zou ze weten dat je ook 1,5 seconde stil mag zijn. Echt dat ratelt maar door.
Steenkolen Engels wat veel NL'ers spreken is niet wat. Maar dit is weer overdreven gearticuleerd en ligt er wel heel dik bovenop.
En verder idd wat Rudi zegt.
Je hebt al met al gewoon het idee, dat ze zichzelf heel graag hoort praten.