Jan Janssen
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen (werk altijd op zaterdag, winkel etc.) en we zitten iets lastiger met het personeel deze dagen... Ik hoop dat ik zo snel mogelijk iets weet. Hoop wel dat ik jullie allemaal kan bijhouden..mijn gemiddelde ligt tot nu toe op +- 25km/uur. Das toch echt een stuk lager dan 30...Zitten er veel klimmen in de tocht (of is dat nog niet bekend)?
-
- Forum-lid
Motto is samen uit samen thuis! Het gaat om de gezelligheid. Wees niet bang voor de klimmen in de tocht......dat is waarschijnlijk een dijk op rijden en dat is het!
-
- Forum-lid
lijkt me hartstikke leuk om voor de eerste keer mee te rijden en rond te lopen door de fabriek waar onze fietsen in elkaar worden gezet, gespoten etc.....persoonlijk had ik wel gehoopt dat het wat eerder in het seizoen was geweest (want ik ben een 'mooi weer rijder') en vind de herfststormen/regens helemaal geen weer op mn fietsie in los te laten...maar ja, ik heb gehoord dat het dtat weekend Indian summer wordt, lekker 20 graden en een zonnetje, dus ik geef mij op, tot dan !
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Hmm en dijk oprijden moet wel lukken Ik heb afgelopen week wel wat geklommen (voor mijn doen) en dat vond ik echt super maar wil jullie wel bij kunnen houden haha! Maar het klinkt goed en ik sta op de lijst, ben benieuwd! Eerst de Eddy Merckx tocht deze zondag en dan de JJ tocht lol!
Inderdaad laat in het seizoen, maar weer top dat die mannen dat regelen.
Heb nog een paar leuke fototjes van afgelopen zondag, helaas in de JJ niet goed te zien.
Heb nog een paar leuke fototjes van afgelopen zondag, helaas in de JJ niet goed te zien.
-
- Forum-lid
Dat zwart rood herken je toch altijd:-)
-
- Forum-lid
...lijk jij daar nou zomaar van de rest weg te rijden joey?.... en ja inderdaad erg fijn dat de rit wordt georganiseerd met alles eromheen, dus feskens/gerard compliment, ook voor de site en prachtig dat de fam J zo meewerkt...
Haha nee zeker niet, zit er nog 1 voor alleen wij trokken iets harder door. Had niet slim geweest om weg te rijden, zo sterk voelde ik me niet meer haha.
-
- Forum-lid
Spaar je krachten nou maar voor de laatste 100 meter op 19 oktober!
Ben benieuwd naar de forumrit heb me zo juist aangemeld. Nu maar hopen dat ik een fiets heb waar JJ op staat
Heb mijn nieuwe fiets Maandag besteld. Het word de Venom met Ultegra 6800 en kleine aanpassing aan de lak. Ben benieuwd hoe de fiets rijd, heb wel een test rit gemaakt maar je merkt de voor en nadelen pas na 60 km. Merkte wel dat deze iets comfortabeler was, had het idee dat de zadelpen wat mee veerde.
Mijn huidige Eclypse gaat helaas naar de oud ijzerboer
Heb mijn nieuwe fiets Maandag besteld. Het word de Venom met Ultegra 6800 en kleine aanpassing aan de lak. Ben benieuwd hoe de fiets rijd, heb wel een test rit gemaakt maar je merkt de voor en nadelen pas na 60 km. Merkte wel dat deze iets comfortabeler was, had het idee dat de zadelpen wat mee veerde.
Mijn huidige Eclypse gaat helaas naar de oud ijzerboer