Gisteren bij Rose in Bocholt tijdens de SSV het volgende gekocht:
- Diadora racefietsschoenen (van 130 voor 65)
- Assos Equipe Wielershirt wit/rood (van 105 voor 63)
- 1 Campagnolo en 1 Rose koersbroek (voor ca. de helft)
- MET tijdrithelm (van 155 voor 39, het laatste exemplaar in mijn maat!)
Hoewel wel eens anders beweerd wordt zijn er voldoende mooie spullen voor erg weinig , Wel is het zaak om er om 9.30 uur te zijn, want zo'n uur later is het vaak al erg druk en loop je de kans net achter het net te vissen. Voor degenen die nog een slag willen slaan:
de SSV duurt nog tot zaterdag 2 augustus.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
[quote="O Sensei"]2x evo cx voor de vakantie
gaspatronen
fietskoffer voor de vakantie, man wat is dat een groot ding zeg.[/quote]
Gaspatronen? :rolleye: CO2 patronen zal je bedoelen lijkt me niet verstandig om gas is je banden te doen...
gaspatronen
fietskoffer voor de vakantie, man wat is dat een groot ding zeg.[/quote]
Gaspatronen? :rolleye: CO2 patronen zal je bedoelen lijkt me niet verstandig om gas is je banden te doen...
[quote="maus_1990"]Gaspatronen? :rolleye: CO2 patronen zal je bedoelen lijkt me niet verstandig om gas is je banden te doen...[/quote]
CO2 is toch ook een gas als het uit het patroon is?
Vloeibaar IN het patroon, gas BUITEN het patroon.
Dus een gaspatroon is als benaming helemaal niets mis mee.
CO2 is toch ook een gas als het uit het patroon is?
Vloeibaar IN het patroon, gas BUITEN het patroon.
Dus een gaspatroon is als benaming helemaal niets mis mee.
[quote="Moustache"]CO2 is toch ook een gas als het uit het patroon is (..)[/quote]
Da's de academische benadering. Wellicht iets te hoog gegrepen voor sommigen hier. In de volksmond is gas nu eenmaal dat goedje dat uit het fornuis komt, waarop de aardappelen van moeders de vrouw staan te pruttelen.
zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gasvormig
Da's de academische benadering. Wellicht iets te hoog gegrepen voor sommigen hier. In de volksmond is gas nu eenmaal dat goedje dat uit het fornuis komt, waarop de aardappelen van moeders de vrouw staan te pruttelen.
zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gasvormig
[quote="Hond"][quote="maus_1990"]
Gaspatronen? :rolleye: CO2 patronen zal je bedoelen lijkt me niet verstandig om gas is je banden te doen...[/quote]
Wat stop jij er dan in, vloeistof ofzo? :rolleye:[/quote]
Plasma :p
Gaspatronen? :rolleye: CO2 patronen zal je bedoelen lijkt me niet verstandig om gas is je banden te doen...[/quote]
Wat stop jij er dan in, vloeistof ofzo? :rolleye:[/quote]
Plasma :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"