Pinarello
Daniel , ach ja wat zal ik zeggen , PERFECTE keuze heb je gemaakt....Iets wat ik natuurlijk al wist . Heeft Wim de fiets ook voor je opgebouwd , of niet?
Bidonhouders ....kijk eens voor die van Tune , zien er gewoon geweldig uit. Tip. Zet je bidons vol met nagenoeg kokend water ( 80 graden ) , en dan in je bidonhouders plaatsen. Daarna even laten afkoelen en ze vormen nu precies naar de houders , en komen dan ook niet zo achtelijk vast te zitten.
Grtz Rene
Bidonhouders ....kijk eens voor die van Tune , zien er gewoon geweldig uit. Tip. Zet je bidons vol met nagenoeg kokend water ( 80 graden ) , en dan in je bidonhouders plaatsen. Daarna even laten afkoelen en ze vormen nu precies naar de houders , en komen dan ook niet zo achtelijk vast te zitten.
Grtz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Daniel Stond wel ff raar te kijken toen ik dit in het foto van je fiets topic zag.Quote van Daan:
Ik wil hem niet ik wil hem niet ik wil hem niet. Te duur, Way overprised. kan er niet met m'n hoofd bij dat ze bij pina zulke prijzen aanhouden. Compleet belachelijk wat ze voor zo'n prince / paris vragen.
Mooie bak, volledig record komt nog neem ik aan.
ik vind het een geslaagde fiets, Al snap ik jou af en toe echt niet (net als het, Ik kan hier en daar niet hard fietsen maar het zit tussen m'n oren stukje)
TiesT schreef: Daniel Stond wel ff raar te kijken toen ik dit in het foto van je fiets topic zag.
Mooie bak, volledig record komt nog neem ik aan.
ik vind het een geslaagde fiets, Al snap ik jou af en toe echt niet (net als het, Ik kan hier en daar niet hard fietsen maar het zit tussen m'n oren stukje)
Zo'n groot hoofd heeft ie niet eens, maar er zit van alles tussen z'n oren...
- daniel1975
- Forum-lid HC
TiesT schreef:Al snap ik jou af en toe echt niet (net als het, Ik kan hier en daar niet hard fietsen maar het zit tussen m'n oren stukje)
Vertel.....
Less is bore
vinkhugo schreef:In 2008 is de Paris standaard in het wit in het programma opgenomen!!!!!
http://www.pinarello.com/else/pinarello_2008.pdf
kwijl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond volledig wit te steriel.
Less is bore
Daniel1975 schreef:TiesT schreef:Al snap ik jou af en toe echt niet (net als het, Ik kan hier en daar niet hard fietsen maar het zit tussen m'n oren stukje)
Vertel.....
ik ben niet de enige die dit gevoel heeft geloof ik: Link (wt)
- daniel1975
- Forum-lid HC
TiesT schreef:Daniel1975 schreef:TiesT schreef:Al snap ik jou af en toe echt niet (net als het, Ik kan hier en daar niet hard fietsen maar het zit tussen m'n oren stukje)
Vertel.....
ik ben niet de enige die dit gevoel heeft geloof ik: Link (wt)
Dat voorbeeld had je al gegeven...
Less is bore
Mooi plaatje dat ik op WW tegenkwam: