Is dat zo? Hoe komt dat?havana schreef:Zaalsporten = spierpijn.
Andere sporten gedaan vandaag?
Gestart met "hard"lopen. Nu 4x gelopen rondje ca. 6,5km 5min hard, 3 wandel, 5hard, 3 wandel etc. Erg leuk maar nu al 1week verschrikkelijke pijn aan binnenzijde van beide knieën. Hardlopen gaat echt niet meer. Nog wel goede schoenen aan laten meten en ik dacht rustig te starten, helaas.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Alleen als je het weinig doet.......TumTumTum schreef:Is dat zo? Hoe komt dat?havana schreef:Zaalsporten = spierpijn.
Ik ga ook nooit in op uitnodigingen om een partijtje te voetballen o.i.d. , weet wat het oplevert.
Ik kan NU nog goed lopen..
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
@Vincent75 als ik een Jeff Galloway training doe is het 3 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen. Misschien moet je dit maar eens proberen als je knieën geen pijn meer doen.
5 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen waren misschien ietsjes te veel voor je lichaam.
5 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen waren misschien ietsjes te veel voor je lichaam.
Ghost Nivolet 6LC
Jans schreef:Wind mee?arnold schreef:uurtje op hometrainer: 32.7 km
Went snel hoor een hometrainer. Dit is de tweede week. als je beetje regelmatig fietst buiten dan moeten deze afstanden haalbaar zijn. Fiets met 165 watt weerstand en 90-95 rpm gem hs 131 vandaag
Het is behelpen, niets beters dan buiten sporten maar dat is nog lang niet voor 100% mogelijk.
En krachttraining is al helemaal niet de eerste twee maanden aan de orde
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
- Sweety2008
- Forum-lid
Is geen echte Hometrainer maar bij slecht weer verkies ik dit dan buiten fietsen.
Ghost Nivolet 6LC
Is toch prima. Als je maar beweegt
De hometrainer heb ik gekregen van mijn moeder. Mooi apparaat . Ik zou zelf nooit zoveel geld uitgeven voor een hometrainer
Maar slecht weer is voor niet de reden om op het moment op de hometrainer te zitten. Ik kan op dit moment geen lange stukken fietsen.
Maar als je niet van fietsen in de regen houdt, dan is een "tacx" of een hometrainer een handig apparaat
De hometrainer heb ik gekregen van mijn moeder. Mooi apparaat . Ik zou zelf nooit zoveel geld uitgeven voor een hometrainer
Maar slecht weer is voor niet de reden om op het moment op de hometrainer te zitten. Ik kan op dit moment geen lange stukken fietsen.
Maar als je niet van fietsen in de regen houdt, dan is een "tacx" of een hometrainer een handig apparaat
CaadX Ultegra
heb dezelfde hier thuis. eventjes die zonder regelbare weerstand gehad maar dat was echt niet te doen, zelfs op een licht verzet ging mijn hartslag te hoog. met combinatie van regelbare weerstand is alles wel "normaal". niet dat ik hem veel gebruik eig...
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag nog net voor de grote regenbui een klein rondje hardgelopen zijn deze keer 5,16 km geworden.
Even off topic ik heb op de fietstrainer dat mijn achterwiel steeds door slipt iemand een goed idee hoe ik dit kan verhelpen?
Even off topic ik heb op de fietstrainer dat mijn achterwiel steeds door slipt iemand een goed idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ghost Nivolet 6LC