Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 13 nov 2005 17:56

@ Trudie, ik denk dat spinnen net even wat anders is dan op de weg rijden. Het is telkens weer anders, andere instructeur, ander liedje, noem maar op. Op de weg is het telkens weer het zelfde ritje, de zelfde omgeving.. Daar word ik ook wel moe van, telkens gaan we weer een beetje dezelfde ritjes doen met de jeugd, vooral van de duinen word ik helemaal gek.. Telkens weer dezelfde heuvels enz.
Sinds kort rijden we ook al een stukkie langzamer met mijn groep (van ongeveer 30 naar ongeveer 26/27 per uur) omdat er wat langzamere bij zijn gekomen en de snellere moeten zich maar aanpassen. Als het af en toe is vind ik het prima, maar het is elke week weer. En elke week kan ik en een aantal andere weer de gaatjes dicht gaan rijden voor een van die langzamere (telkens dezelfde..), daar worden we gek van! Zeg gewoon, je houdt het niet bij ga dus maar met de langzamere mee, maar nee dat wil hij niet, hij wil met zijn vriendje mee.. Zeg gewoon dat je het liever niet hebt en dat hij met de langzamere (ook maar ongeveer 2 km per uur langzamer, het scheelt dus niks) mee moet!!

Zo dat lucht op!!

@ Cor1, ook van mijn kant de condoleances (als het zo goed gespeld is)! Het kan idd door dat gebeuren komen dat je wat minder rijdt de laatste tijd, het gaat wel weer over.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 nov 2005 18:26


Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 13 November 2005

Oei, gecondoleerd Cor! Hopelijk ben je er snel weer bovenop en hopelijk kan de fiets voor wat afleiding zorgen...


Ik sluit mij hier bij aan. Sterkte Cor! De eerste maanden zullen moeilijk zijn maar probeer in je werk, fietsen of studie afleiding te vinden. Ik spreek uit ervaring omdat ik zowel mijn ouders als mijn schoonouders niet meer heb. Mijn vrouw had het zeker 2 jaar heel moeilijk met het verlies van haar vader omdat die een heel sterke band hadden. Je dip kan heel goed te maken hebben vanwege alle emoties die je hebt doorgemaakt. Lichaam en geest zijn eigenlijk een éénheid!  Kop op !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 nov 2005 18:33

Vanmiddag zag het er wel aantrekkelijk uit met dat zonnetje. Beenstukken aan en goed warm jack, gaten in helm met plastic zakje dicht gemaakt. Ik dacht zo'n 25-30 km te gaan fietsen maar het werden er 54,3. Dus  dat ging wel lekker hoewel het in de namiddag in de schaduw behoorlijk fris werd langs de Oude Maas. Nog een stukje meegereden met een crosser die net terugkwam van een koers bij DELTA Spijkenisse. Later iemand uit Heerjansdam opgepikt die"zijn dag niet had " en moeilijk vooruit kwam. Leuke middag dus. Op de fiets, zie nog es iets!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 13 nov 2005 20:58

Gecondoleerd Cor met het verlies van beide Vaders ( je eigen en je schoon )

Bij deze nog sterkte toegewenst aan jouw , je familieleden en aan alle andere betrokkenen.




Ik heb zelf vabdaag met enkele clubleden een trainingstochtje bij ons in de buurt gereden , even de feestelijkheden van de feestavond eruit gefietst. Lag pas om 3 uur in bed en was er om 7 uur weer uit. Voelde mij redelijk goed vanochtend. 39 km , 22,5 km/u .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 13 nov 2005 21:30

Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 13 November 2005


Hoi,
Vanmorgen voor het eerst mee gefietst met een toerclub om te kijken of het iets is.
en... Ja, fantastisch, harstikke gezellig, gezellig kleppen onder het fietsen.
Had verwacht flink aan de bak te moeten, maar dit was eigenlijk maar een eitje. 
heb ook nog even op kop gereden, dit was wel wat zwaarder, maar werden tot 2 maal terug geroepen omdat we te hard gingen. Klinkt goed toch.
Hebben 72 KM gereden, en ben niet afgebrand.
Op naar volgende week om weer een rondje te maken
 
Geetrzz,
 
Eric


goed te om te horen dat het je is bevallen
had je me email nog gehad zojah, had je er wat aan
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 13 nov 2005 21:47

gisteren in eifel gemtb!! dat was dus even wat anders. tegen de 45-50 op een keienafdalingen naar beneden en een beetje springen ;) is zkr iets om vaker te doen. in de ardennen schijnt het soms nog ruiger te zijn
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 13 nov 2005 22:10

Bedankt voor jullie reacties....!
Fietsen zorgt bij mij voor de nodige ontspanning en de laatste tijd ook voor wat afleiding (ook het deelnemen aan dit Forum).
Alleen moet ik eens leren (ben potverdorie al bijna 40..!) dat het niet altijd knalhard hoeft te gaan...!
"Afstappen is geen optie"

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 13 nov 2005 22:30

Vanmiddag op de fiets vanuit rotterdam richting Pijnacker vertrokken om daar de WB cyclocross wedstrijd te bekijken.
Wat gaan die gasten hard op dat gras! Echt ongelooflijk, was leuk om eens van dichtbij te zien. Aleen jammer dat Groenendaal het niet wist te winnen, maar wat wil je met ene meneer Nys in de buurt.
Terug natuurlijk veel te hard gereden na het kijken naar zoveel geweld. Maar was heerlijk fietsweer met het laagstaande zonnetje op de terugweg.
"Try not. Do or do not......there is no try"

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 nov 2005 01:32

Quoten: Origineel geplaatst door motta op 12 November 2005

ha Casran, ik heb die gisteren ook gereden. Ik denk dat dit een van de mooiste vtt's in Oost-Vlaanderen is en momenteel eigenlijk helemaal niet drassig/modderig want dan blijf ik thuis.Inderdaad fun maar wel eenmaal onderuit gegaan in een bocht op platgereden gras in een boomgaard (weinig grip met mijn ritchey's). Ik dacht ook 2 ploegmaten van je gezien te hebben (grote donkere en een blonde met een Scott), dat was jij toch niet ? Ik heb ze moeten laten rijden op een hellend stuk kasseiweg Motta


Ja, was wel mooi. Ik ken 1 ploegmaat die een Scott MTB (zwart met oranje) heeft; denk dat ik al weet wie de andere was waarmee hij op baan was. Was ik niet nee; ik heb een Trek 6500 MTB.
 
@ Cor1: hou je taai. Is niet eenvoudig, een van je ouders verliezen... ik kan er over meespreken. Even gaan fietsen (hard of rustig) en wat praten met een fietsmaat kan deugd doen. Maar je staat sowieso voor een precies van màànden, zo niet jaren, en bij mij kwam m'n donkerste periode pas enkele maanden na het heengaan van m'n moeder.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 14 nov 2005 11:05

He Cor1, veel sterkte met je verlies. Ik ken wat mensen die zoiets hebben meegemaakt, maar ik kan me natuurlijk geen voorstelling maken van hoe dat voelt. Ik wens je heel veel afleiding toe in het forum en op de racefiets.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 14 nov 2005 20:53

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 14 November 2005

He Cor1, veel sterkte met je verlies. Ik ken wat mensen die zoiets hebben meegemaakt, maar ik kan me natuurlijk geen voorstelling maken van hoe dat voelt. Ik wens je heel veel afleiding toe in het forum en op de racefiets.

Dank je wel Casran en Ponsteen.....!
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie