Wat is fout, wat kan echt niet?
Doping gebruiken is nog tot daar aan toe, maar betrapt worden, dat kan ECHT niet idd
In dit specifieke geval is het trouwens de doorgeslagen dopingcontrolecultuur die echt niet kan. Controleren tijdens een amateurkoersje...
In dit specifieke geval is het trouwens de doorgeslagen dopingcontrolecultuur die echt niet kan. Controleren tijdens een amateurkoersje...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
'T zal wel weer tussen de oortjes zitten.Wolfhound32 schreef:Zit net weer heel sneu beneden met pijn in de knie. Even de pijn eruit lopen en dan maar weer slapen. Voorlopig zo 1 a 2 keer per nacht eruit met pijn. Verder overdag geen centje pijn. Fietsen gaat ook alweer zonder probleem, dus wat zeur ik verder. Maar ja, is natuurlijk nie goe nie.Zorro schreef:Een paar oude stinkende zweetsokken mag ook wel hoor Wolfhound32. Ben je meteen van wieltjeszuigers afWolfhound32 schreef:Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
Off topic. Hoe is het met de knie en je morfine verslaving
Ga maar eens zeuren om een doorverwijzing naar de orthopeed. Verwacht eigenlijk dat de oorzaak heel ergens anders zit dan in de knie zelf.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
bluv107 schreef:Ik kijk voor Rapha-spullen altijd eerst op ebay.co.uk. Ook tweedehands nog top en net die dure kop er af (als het lukt). Heb zo het een en ander aan moois bijeen vergaard (en ook weer verkocht, dat kun je beter doen dan op MP zetten).
Grootste probleem is dat je op eBay gigantisch veel namaakzooi tegenkomt.
Gisteravond gespot onderweg van werk naar huis in de auto (omstreeks 20:10uur) Al aardig donker buiten:
Een volledig in het zwart geklede wielrenner, met een volledig zwarte fiets, zoeft net voor mijn motorkap voorbij over de rotonde. Hij had weliswaar voorrang, maar het was toch handig geweest als hij enigszins zichtbaar zou zijn, zo zonder verlichting.
Daar erger ik me meer aan, dan aan bandana's, spacertorens, raboshirts etc.
Een volledig in het zwart geklede wielrenner, met een volledig zwarte fiets, zoeft net voor mijn motorkap voorbij over de rotonde. Hij had weliswaar voorrang, maar het was toch handig geweest als hij enigszins zichtbaar zou zijn, zo zonder verlichting.
Daar erger ik me meer aan, dan aan bandana's, spacertorens, raboshirts etc.
Heb niet anders dan goede ervaringen; ik weet zelf echt van namaak van foto's redelijk te onderscheiden en ook de ratings / reviews van verkopers leveren een beeld op van betrouwbaarheid over een - soms grote - reeks van transacties.havana schreef:Grootste probleem is dat je op eBay gigantisch veel namaakzooi tegenkomt.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Een dikke bierbuik met een dure De Rosa al lopend op de Italiaanseweg. Ofwel, koop een fiets die bij je niveau past is mijn mening. Als je het geld hebt, leuk natuurlijk, maar kom op.