Van de hele groep is er maar één die zeer actief fietst maar weinig tot niets zelf doet. En heb bij deze FM wel een goed gevoel en heb er nog geen slechte verhalen over gehoord van mensen uit mijn omgeving.brekson schreef:En hulp inroepen van fietscollega's of vrienden, hoorde dat niet tot de mogelijkheden ?
Die hebben mij al het meest geleerd, een LBS blijft met zijn handen iig van mijn fietsen
Canyon
-
- Forum-lid
Iemand een oplossing voor een fietsbel op de ovale aerosturen van canyon (of een andere goede plek)? De spacers zijn ook afwijkend, dus een bel tussen de spacers gaat ook niet werken. In bezit Endurace CF SLX overigens. Eigen idee is wellicht een bel als die Knog ring op de zadelpen.
Dat was een van de redenen dat mijn Aeroad SLX me steeds meer tegen ging staan Geen bel... (en de rest van de beperkingen door de cockpit) Ben benieuwd of er inmiddels iets voor iskoekkiejakkie schreef:Iemand een oplossing voor een fietsbel op de ovale aerosturen van canyon (of een andere goede plek)? De spacers zijn ook afwijkend, dus een bel tussen de spacers gaat ook niet werken. In bezit Endurace CF SLX overigens. Eigen idee is wellicht een bel als die Knog ring op de zadelpen.
Ik gebruik geen bel, maar ik had bij mijn vriendin op dr MTB een klein pompje gezet met een houder, die bevestigd werd aan de nokken van de bidonhouder. Vervolgens een bel op het pompje geschroefd... 2 problemen ineens opgelost
groeten
Rob
groeten
Rob
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar dan heb je dus een pompje aan je frame hangen om de bel een plek te geven
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Haha, nee zo erg was het ook weer niet. In haar geval wilde ze gewoon een pompje en een bel.
En ik denk dat als een aantal die een vaste bel monteren ook een vaste pomphouder hebben. Ik besef dat het niet ideaal is, maar ik vind een bel op een racefiets niet zo mooi. Bij haar kon hij namelijk wel op het stuur omdat ze een normale bocht heeft,
groeten,
Rob
En ik denk dat als een aantal die een vaste bel monteren ook een vaste pomphouder hebben. Ik besef dat het niet ideaal is, maar ik vind een bel op een racefiets niet zo mooi. Bij haar kon hij namelijk wel op het stuur omdat ze een normale bocht heeft,
groeten,
Rob
http://bi-bell.nl/koekkiejakkie schreef:Iemand een oplossing voor een fietsbel op de ovale aerosturen van canyon (of een andere goede plek)? De spacers zijn ook afwijkend, dus een bel tussen de spacers gaat ook niet werken. In bezit Endurace CF SLX overigens. Eigen idee is wellicht een bel als die Knog ring op de zadelpen.
Sworks Venge
Ik zal van het weekend wat mooie foto's maken en hier posten als hij helemaal af is.kloen schreef:Kan je nog wat foto's plaatsen? Ik zit te wachten op het 'kleine' broertje. Zou tof zijn!
Welke maat is het trouwens, een S?
Het is inderdaad een maat S.
http://bi-bell.nl/ quote
Slimme oplossing ,
Zeker ook voor die op hun wedstrijdfiets ( waar absolut geen bel op mag : ) trainen.
Slimme oplossing ,
Zeker ook voor die op hun wedstrijdfiets ( waar absolut geen bel op mag : ) trainen.