Canyon
Leuk bedacht de bi-bel maar het lijkt me toch nog vrij ingewikkeld bellen!
Vwb de Timber bel; dan moet je fiets wel trillen/hobbelen....anders hoor je vrijwel niets. Die bel is namelijk gemaakt voor MTBers
Vwb de Timber bel; dan moet je fiets wel trillen/hobbelen....anders hoor je vrijwel niets. Die bel is namelijk gemaakt voor MTBers
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Nee, niet om een kammtail als de halfronde kunststof ring op het afgeplatte deel moet. Dat blijft niet zitten.TKMP schreef: met zo'n rubberen ring pas toch om iedere vorm pijp, bij de bouwmarkt kan je grotere o-ringen halen, dan past ie zelfs op je onderbuis.
Tof!CanyonMR schreef:Ik zal van het weekend wat mooie foto's maken en hier posten als hij helemaal af is.kloen schreef:Kan je nog wat foto's plaatsen? Ik zit te wachten op het 'kleine' broertje. Zou tof zijn!
Welke maat is het trouwens, een S?
Het is inderdaad een maat S.
Hebben mensen hier eventueel ervaring met de servicebeurt die door Canyon kan worden uitgevoerd in Nederland (€69,95)? Op dit moment heb ik een Canyon Inflite AL 8.0 S die een piepend geluid maakt bij het achterwiel. Waarschijnlijk zijn de lagers op. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Canyon wordt er niet een duidelijk antwoordt gegeven als het gaat om de garantie. Op de Canyon website wordt er gesproken over 7 jaar garantie (ik neem aan dat dit het frame is), maar over de onderdelen kan ik niks vinden.
Ik denk dat ik morgen even moet gaan schakelen met de service afdeling in Eindhoven...
Zit een duidelijke scheur in de achtervork (aan de rechterkant, die richting derailleur loopt). Het gaat hier om een Endurace CF SLX van een paar maandjes oud.
Niets raars mee gebeurt, niet mee gevallen, nergens tegenaan gestaan of iets op gelegen.
https://goo.gl/photos/AWbsjzP7aCtKwsjc6
Wel erg balen, want zou zaterdag de AGR rijden. Heb nog stille hoop dat het snel opgelost kan worden
Zit een duidelijke scheur in de achtervork (aan de rechterkant, die richting derailleur loopt). Het gaat hier om een Endurace CF SLX van een paar maandjes oud.
Niets raars mee gebeurt, niet mee gevallen, nergens tegenaan gestaan of iets op gelegen.
https://goo.gl/photos/AWbsjzP7aCtKwsjc6
Wel erg balen, want zou zaterdag de AGR rijden. Heb nog stille hoop dat het snel opgelost kan worden
Zo dat is niet mis, zal je maar een afdaling mee ingaan zonder het te weten.
Vindt dit toch wel ernstig hoor, ik blijf erbij dat de kaders van canyon vaak scheuren en ja er rijden er heeel veel rond maar dan nog.
Zelf al mijn derde Grand Canyon cf slx kader in drie jaar tijd, en doe er echt niets geks mee.
Vindt dit toch wel ernstig hoor, ik blijf erbij dat de kaders van canyon vaak scheuren en ja er rijden er heeel veel rond maar dan nog.
Zelf al mijn derde Grand Canyon cf slx kader in drie jaar tijd, en doe er echt niets geks mee.
Daar schrok ik ook wel van ja.... Dacht zondag al een keer een lekke band te hebben, maar nu weet ik dus wat dat gevoel was....
Hoe vlot gaat de garantieafhandeling van Canyon? Lijkt me bijna een utopie dat ze dit deze week nog voor elkaar kunnen hebben?
Hoe vlot gaat de garantieafhandeling van Canyon? Lijkt me bijna een utopie dat ze dit deze week nog voor elkaar kunnen hebben?
Met de mtb 2 weken.
Ze vragen eerst om foto's die sturen ze door naar Duitsland dan is het ff wachten, maar dit is overduidelijk, je moet wel op 2 weken rekenen.
Als ik jouw was stuurde ik nu alvast de foto's met een mail en dan morgen bellen.
Ze vragen eerst om foto's die sturen ze door naar Duitsland dan is het ff wachten, maar dit is overduidelijk, je moet wel op 2 weken rekenen.
Als ik jouw was stuurde ik nu alvast de foto's met een mail en dan morgen bellen.
Mail is inderdaad reeds verzonden met foto's, dus alles is in gang gezet.
Het is niet helemaal door (de achterkant van de buis ziet er nog 'normaal' uit. Maar 3/4 zie je die scheur. Buis voelt ook minders stevig, lijkt me inderdaad een 100% productiefout.
Het is niet helemaal door (de achterkant van de buis ziet er nog 'normaal' uit. Maar 3/4 zie je die scheur. Buis voelt ook minders stevig, lijkt me inderdaad een 100% productiefout.