Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een nieuwe fietshelm, Kask Protone bij Futurum. In aanbieding voor €164, waar nog een kortingsbon van €20 vanaf ging.
Na 1,5 jaar gebruik is de voering van m'n huidige Giro Savant al zo verslechterd dat hij bij m'n voorhoofd niet lekker meer zit. Kinbandjes bij dit model vind ik ook matig afstelbaar. Ik hoop dat de Kask beter gaat bevallen !
Na 1,5 jaar gebruik is de voering van m'n huidige Giro Savant al zo verslechterd dat hij bij m'n voorhoofd niet lekker meer zit. Kinbandjes bij dit model vind ik ook matig afstelbaar. Ik hoop dat de Kask beter gaat bevallen !
Ik ook, de witte dan.Rubik schreef: ↑27 dec 2019 14:46 Een nieuwe fietshelm, Kask Protone bij Futurum. In aanbieding voor €164, waar nog een kortingsbon van €20 vanaf ging.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pas op met die Blades: ik heb een keer door een steentje bij het schoenplaatje de carbon veer eruit getrapt. Dan sta je dus met 1 schoen los, want dat fix je niet zomaar.
Dus als je niet makkelijk inklikt, niet doorduwen maar even checken.
Less is bore
Bedankt voor de tip. Niet te lomp doen, dus.....daniel1975 schreef: ↑28 dec 2019 09:29 Pas op met die Blades: ik heb een keer door een steentje bij het schoenplaatje de carbon veer eruit getrapt. Dan sta je dus met 1 schoen los, want dat fix je niet zomaar.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Grmpf. Helm stuk. Kortingsbon van Futurum uit de oudpapierdoos weer gevist en een, in de aanbieding, POC Omne Air Spin Race gekocht.
- Guinness128
- Forum-lid
Nieuwe carbon wielen 45 hoog (ivm zijwind) met DTSwiss 350 naaf. Levering in januari.