Ik zou nog even wat foto's plaatsen, bij dezekloen schreef:Kan je nog wat foto's plaatsen? Ik zit te wachten op het 'kleine' broertje. Zou tof zijn!
Welke maat is het trouwens, een S?
Canyon
-
- Forum-lid
Nee nee , heb al 13 jaar steeds een fietsbel en merk dat de mensen dat toch beter accepteren dan roepen ??robbiey schreef:Fietsbel op je aeroad? Kan je niet fluiten of pardon roepen?
Dus bij deze heb ik ook respect voor de andere weggebruiker ( alhoewel er ooit ook eikels tussen zitten !!)
Volgens mij heeft het niets met populair te maken maar meer met de planning daar. Ik heb in begin januari besteld! Wanneer had jij besteld?CanyonMR schreef:Ja en je bent zoals hier te lezen is niet de enige. Blijkbaar populaire modellen, de 6.0 en 7.0 gaan bij de meeste maten al richting juni.
@CanyonMr mooie fiets veel fietsplezier gewenst, wel nog even de plastic aan je casette verwijderen[/quote]
Dank! Die ga ik zeker nog even verwijderen. Wilde even afwachten op de eerste ritjes zodat ik weet dat de echt de juiste maat is. Nu wel van overtuigd.
Dank! Die ga ik zeker nog even verwijderen. Wilde even afwachten op de eerste ritjes zodat ik weet dat de echt de juiste maat is. Nu wel van overtuigd.
Even teruggezocht en ik heb 10 januari bestelling geplaatst. De 7.0 in maat S.kloen schreef:Volgens mij heeft het niets met populair te maken maar meer met de planning daar. Ik heb in begin januari besteld! Wanneer had jij besteld?CanyonMR schreef:Ja en je bent zoals hier te lezen is niet de enige. Blijkbaar populaire modellen, de 6.0 en 7.0 gaan bij de meeste maten al richting juni.
gewoon ring ring bel imiteren met je stemridleytricke schreef:Nee nee , heb al 13 jaar steeds een fietsbel en merk dat de mensen dat toch beter accepteren dan roepen ??robbiey schreef:Fietsbel op je aeroad? Kan je niet fluiten of pardon roepen?
Dus bij deze heb ik ook respect voor de andere weggebruiker ( alhoewel er ooit ook eikels tussen zitten !!)
een fietsbel staat toch niet op een snelle koersfiets
https://www.canyon.com/nl-de/specials/pcf2017/
Zijn er forumleden die hier naartoe gaan of eens geweest zijn? De moeite?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zijn er forumleden die hier naartoe gaan of eens geweest zijn? De moeite?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Na jaren produceren en bestellingen afhandelen zal Canyon heus wel kunnen plannen. Valt het je niet op dat het op dit moment - enkele reacties lezend - om overwegend dezelfde modellen gaat? Dan kun je ervan uitgaan dat het probleem bij de toelevering zit, vanuit één van de onderdelenproducenten. Zelf denk ik aan iets dat met de discs te maken heeft. Schijven, hendels of remhuizen. Als het aan Canyon zelf zou liggen zou je veel meer berichten over verschillende modellen lezen.kloen schreef:Volgens mij heeft het niets met populair te maken maar meer met de planning daar. Ik heb in begin januari besteld! Wanneer had jij besteld?CanyonMR schreef:Ja en je bent zoals hier te lezen is niet de enige. Blijkbaar populaire modellen, de 6.0 en 7.0 gaan bij de meeste maten al richting juni.