Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 16 jul 2024 17:05

Babaloose schreef: 16 jul 2024 16:45....DHL is altijd een drama.
Hier ook weer gezeur met DHL. Ik kreeg van een webwinkel iets ter garantie gestuurd, maar had ik eigenlijk niet verwacht. Ik ben ook niet thuis. Ik zit in Frankrijk en ik ben pas eind augustus weer thuis of zo. Goed. Op donderdag kreeg ik twee mails van DHL. Een dat het bezorgd was een een dat ik niet thuis was en dat ze de volgende dag nog een poging zouden doen. Op vrijdag kreeg ik een mail dat het pakketje bij de buren was bezorgd. Jippie gelukt, dacht ik. Snel de buren geappt, maar toen bleek dat daar helemaal niks bezorgd was. De bezorger heeft het waarschijnlijk ergens in de wijk bij iemand bezorgd en het verkeerde huisnummer ingevuld. En nu moeten de speurhonden er op af worden gestuurd :roll:
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8870
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 16 jul 2024 18:27

Babaloose schreef: 16 jul 2024 16:45 DHL in Meerssen.

Zaterdag 13-07 om 10:20 eerste bezorgpoging, ik was thuis maar niets gehoord, maar alla.
Dan wordt de eerstvolgende werkdag nogmaals bezorgd, zogenaamd, want....
Zaterdag 13-07 om 10:25 volgde dus 5 minuten later nogmaals een poging tot bezorgen.
Dus hoppa, twee "bezorgpogingen" en het pakket gaat naar het DHL punt.
Waar het tot nu toe nog niet is aanbeland.

DHL is altijd een drama.
Stuur effe in een pb het tracking nummer,mijn zoon is nu aan het werk bij DHL hier thuis tot 19:00 uur.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Babaloose
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 22 feb 2022 22:22

Babaloose 16 jul 2024 18:50

Ik waardeer het aanbod maar mijn pakje is tien minuten voor het DHL punt sluit aldaar bezorgd.

Ik haal het morgen wel op, dan zijn ze ook later open.

Gebruikersavatar
fietsslak
Forum-lid
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 jun 2016 13:21

Gebruikersavatar fietsslak 20 jul 2024 14:19

PostNL heeft blijkbaar ook last van de vakanties: bezorgmoment 3x aangepast.
Pakket is (waarschijnlijk) 7 dagen onderweg (tenzij ze het moment weer aanpassen)…
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8870
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 22 jul 2024 20:40

JPAR schreef: 13 jul 2024 20:57
nijkie schreef: 13 jul 2024 20:54 Woensdag 10-7 in Frankrijk pakket besteld en netjes Vrijdag geleverd in een kluis van ups.
Pijlsnel,maar de bezorger heeft een verkeerd pakket in de kluis gelegd.
Zelfbruiner flacons ipv een Garmin varia ,adres is niet ver bij mij vandaan zag ik wat er op stond.
Dus nu maar hopen dat mijn pakket in haar kluis ligt.
De beheerder van de kluizen zou een oogje in het zeil houden als mensen hun pakketje komen ophalen.
Lekker dan🤔
Uiteindelijk is het pakket retour gegaan naar Frankrijk,daar Donderdags aangekomen en Vrijdags opnieuw verstuurd.Vandaag zou het bezorgd worden bij mij thuis maar er was niemand en is vervolgens naar een afhaalpunt gebracht,netjes op de hoogte gehouden en daar opgehaald om 18:30 uur na het werk.
Kan niet anders zeggen perfecte services van de verzender,de Garmin varia ligt nu aan de lader.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5953
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 22 jul 2024 21:00

nijkie schreef: 22 jul 2024 20:40
JPAR schreef: 13 jul 2024 20:57
nijkie schreef: 13 jul 2024 20:54 Woensdag 10-7 in Frankrijk pakket besteld en netjes Vrijdag geleverd in een kluis van ups.
Pijlsnel,maar de bezorger heeft een verkeerd pakket in de kluis gelegd.
Zelfbruiner flacons ipv een Garmin varia ,adres is niet ver bij mij vandaan zag ik wat er op stond.
Dus nu maar hopen dat mijn pakket in haar kluis ligt.
De beheerder van de kluizen zou een oogje in het zeil houden als mensen hun pakketje komen ophalen.
Lekker dan🤔
Uiteindelijk is het pakket retour gegaan naar Frankrijk,daar Donderdags aangekomen en Vrijdags opnieuw verstuurd.Vandaag zou het bezorgd worden bij mij thuis maar er was niemand en is vervolgens naar een afhaalpunt gebracht,netjes op de hoogte gehouden en daar opgehaald om 18:30 uur na het werk.
Kan niet anders zeggen perfecte services van de verzender,de Garmin varia ligt nu aan de lader.
Gelukkig :like:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 jul 2024 21:05

Mijn pakketje is kwijt gemaakt door DHL. Ergens in de wijk bezorgd en niemand weet waar. Ik heb de buren laten rond vragen, ik zit zelf in Frankrijk.
En DHL heeft een post buurt onderzoek gedaan. Niks opgeleverd. 12go heeft nu een tweede keer een Wahoo opgestuurd. Dat is dan wel weer service, maar ik ben zo wel een dure klant voor ze. Maar ja,.... misschien leren ze er zelf ook van en kiezen ze voortaan een andere bezorgdienst.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8870
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 22 jul 2024 22:26

rob74 schreef: 22 jul 2024 21:05 Mijn pakketje is kwijt gemaakt door DHL. Ergens in de wijk bezorgd en niemand weet waar. Ik heb de buren laten rond vragen, ik zit zelf in Frankrijk.
En DHL heeft een post buurt onderzoek gedaan. Niks opgeleverd. 12go heeft nu een tweede keer een Wahoo opgestuurd. Dat is dan wel weer service, maar ik ben zo wel een dure klant voor ze. Maar ja,.... misschien leren ze er zelf ook van en kiezen ze voortaan een andere bezorgdienst.
Normaal krijg je een melding waar het pakket is afgeleverd toch?
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 23 jul 2024 06:07

Het pakket was volgens de mail van DHL bij de buren bezorgd. Maar daar lag niks. Ik heb geen enkele reden om de buren te wantrouwen. Mocht het pakketje toch nog opduiken, dan stuur ik het wel terug.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5953
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 23 jul 2024 07:54

rob74 schreef: 23 jul 2024 06:07 Het pakket was volgens de mail van DHL bij de buren bezorgd. Maar daar lag niks. Ik heb geen enkele reden om de buren te wantrouwen. Mocht het pakketje toch nog opduiken, dan stuur ik het wel terug.
Dat zijn berichten die je vaak hoort. Helaas.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39462
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 jul 2024 08:50

Als ik dit allemaal weer eens lees komen wij toch steeds goed weg. Op UPS na gaat het redelijk goed.
Ligt vooral aan de lokale bezorger heb ik het idee en minder aan de achterliggende organisatie.
Less is bore

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8870
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 23 jul 2024 17:11

Vandaag DPD aan de deur,keurig in hun aangegeven raamtijd,vriendelijke bezorger.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Plaats reactie