Wielrennen OS 2024
-
- Forum-lid
'Chauvin' is niet voor niks een frans woord hé
Twee Olympische gouden medailles op rij.
Wie doet het die kleine lefgozer na?
Ik heb het niet zo voor Pidcock, maar dit is toch wel redelijk uniek zou ik zeggen.
Had er een Nederlander dit moeten presteren, dan hadden er hier 10 tallen van pagina's volgeschreven staan met superlatieven van hoe ongelooflijk dit wel niet zou geweest zijn
Wie doet het die kleine lefgozer na?
Ik heb het niet zo voor Pidcock, maar dit is toch wel redelijk uniek zou ik zeggen.
Had er een Nederlander dit moeten presteren, dan hadden er hier 10 tallen van pagina's volgeschreven staan met superlatieven van hoe ongelooflijk dit wel niet zou geweest zijn
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, dat denk ik ook. Maar ik denk dat velen ook jouw gevoel delen: “ik heb het niet zo met Pidcock”.
Maar het is enorm knap, punt uit!
Maar het is enorm knap, punt uit!
Less is bore
Hoezo? Omdat ie geen Nederlander is? Hij lijkt nochtans niet op Remcodaniel1975 schreef: ↑30 jul 2024 18:21 ik denk dat velen ook jouw gevoel delen: “ik heb het niet zo met Pidcock”.
Waarom, wat doet hij dan, of wat hij zegt hij dan? Ik snap het niet, maar ik snap het over Remco ook niet.
Ik vind hem een heel aardige jongen, vriendelijk en in de cross grappige interviews in het Nederlands doet.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hier een fragment over wat voorafgaat aan "het contact".
Koretsky heeft in een reactie op Twitter ook aangegeven dat er niets aan de hand was.
In het filmpje zie je dat Koretsky even echt voet aan de grond moet zetten.
https://twitter.com/i/status/1817926426596691980
Koretsky heeft in een reactie op Twitter ook aangegeven dat er niets aan de hand was.
In het filmpje zie je dat Koretsky even echt voet aan de grond moet zetten.
https://twitter.com/i/status/1817926426596691980
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Jullie doen net of je de “mens” Pidcock persoonlijk kennen
Ik vond het vooral een dappere en terechte winnaar! En dat in een mooie wedstrijd met super finale.
Wat hij verder stemt, eet, van het milieu vindt, istagrammed, facebooked of hij in zijn neus peutert als hij in de file staat zal me een rotzorg zijn!!
Ik kijk sport en hij biedt het entertainment! Precies zoals het hoort! Niet meer en niet minder toch?
Ik vond het vooral een dappere en terechte winnaar! En dat in een mooie wedstrijd met super finale.
Wat hij verder stemt, eet, van het milieu vindt, istagrammed, facebooked of hij in zijn neus peutert als hij in de file staat zal me een rotzorg zijn!!
Ik kijk sport en hij biedt het entertainment! Precies zoals het hoort! Niet meer en niet minder toch?