Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

freakyolivier
Forum-lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 28 jun 2008 19:56

freakyolivier 06 aug 2010 14:57

DarkDriver schreef:wie er niet in geloofd moet hem maar 1 kopen en de test doen ipv hier zitten te lullen!!! dan is er geen sprake meer van er niet in te geloven ;)


Toen ik dit las kon ik met niet meer inhouden van het lachen.
Dat er echt mensen zijn die denken dat ze door een polsbandje sneller gaan fietsen?
Ja ik heb het polsbandje persoonlijk ook eens uitgetest uit nieuwsgierigheid en rarara zoals verwacht reed ik er geen Watt sneller door...
Is niet meer dan een mooi hebbedingetje zoals een Livestrongbandje.
Als je toch beetje sneller wilt fietsen kun je beter acunpuntuur doen dan deze zever te kopen.

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 06 aug 2010 15:16

Maar je moet ook in acupuntuur geloven.

Trainen, trainen en nog eens trainen is volgens mij het beste. Ik heb nog geen sporter gehoord of gezien die met andere bezigheden de top heeft bereikt zonder te trainen

Hebbedingetje ben ik helemaal met je eens.

Ik denk dat geloven in iets er wel mee te maken heeft maar wilskracht en doorzettingsvermogen om je eigen grenzen op te zoeken en te verleggen zijn naar mijn mening meer bepalend voor harder of zachter rijden of doelen stellen en deze realiseren
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 06 aug 2010 15:19

Koop dan een Livestrong bandje voor een euro,
doet hetzelfde met je als een Power Balance bandje alleen help je dan wel het goede doel.

Enkele kennissen hebben ook zo'n Power Balance bandje, tis meer een hebbe dingetje.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 aug 2010 21:53

Ik zou het meer een onzindingetje willen noemen eigenlijk.....
Less is bore

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 06 aug 2010 23:19

@FreakyOlivier: je gaat er ook niet harder van fietsen.

Verder sluit ik me bij de posting van HM2694 van 5 augustus aan.

"Geloof" je er niet in, draag 'm niet. Denk je wel profijt te hebben van het hebbe-onzin-dingetje, join the club!

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 07 aug 2010 00:14

Kuiper schreef:Koop dan een Livestrong bandje voor een euro,
doet hetzelfde met je als een Power Balance bandje alleen help je dan wel het goede doel.

Enkele kennissen hebben ook zo'n Power Balance bandje, tis meer een hebbe dingetje.


Ik heb een gele en een rode om.
De gele is Livestrong en de rode is van http://www.opgevenisgeenoptie.nl. Het geeft een goed gevoel dat ik hiervoor een 1 euro betaald en dan een goed doel steun. Dat ik voor de Alpe D'HuZes meer dan 1 euro bij elkaar heb gereden is extra motiverend. Een ander mens geworden ja.

In de zin van besef dat je nu moet leven en genieten van alles wat op je pad komt, gezin, je kinderen, vrienden, familie enz. (ieder zijn eigen invulling) en niet als het niet meer kan.

Ik zou geniet leef en geniet van het leven en om bij fietsen te blijven vooral gezond en met veilige kilometers.
Prettige avond.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

eelcoz

eelcoz 07 aug 2010 15:31

Ik zag zojuist op RTL 7 reclame voor de Powerbalance. Het werd aangeprezen door een of andere bokser, die duidelijk te veel klappen op z'n hoofd had gehad.

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 07 aug 2010 15:43

Je kan net zo goed een paar oude opnames van radio Noordzee opzoeken met Jomanda en dan je sportdrank voor de luidsprekers zetten , kan je ook in je bidon stoppen , daar ga je echt harder van rijden , ja echt waar hoor!

Kom op zeg , een plastic vodje met een hologram waardoor je harder gaat rijden , yeah sure
Ik vind het oprecht jammer dat oplichters zo geld kunnen verdienen over de rug van ehhhhhhhhh laten we zeggen naïeve mensen

Het menselijk lichaam is een fabriek geen radioontvanger

Gebruikersavatar
jay
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 16 okt 2008 10:27

Gebruikersavatar jay 16 aug 2010 13:19

eelcoz schreef:Ik zag zojuist op RTL 7 reclame voor de Powerbalance. Het werd aangeprezen door een of andere bokser, die duidelijk te veel klappen op z'n hoofd had gehad.


Die heb ik inderdaad ook gezien. alleen verkopen ze m bij tellsell (was het volgens mij) niet onder de naam power balance. maar "Het WK Bandje".

kon het toch niet laten om de hele commercial af te kijken.....
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 aug 2010 23:22

Deze kerel is de beste triatleet van het moment op de middenafstand, Michael Raelert (Europees en wereldkampioen)... Powerbalance aan pols en enkel!

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 17 aug 2010 00:04

C a s r a n schreef:Deze kerel is de beste triatleet van het moment op de middenafstand, Michael Raelert (Europees en wereldkampioen)... Powerbalance aan pols en enkel!


Ja en, hij heeft ook 2 Powerbar bidons! Heb je denk ik meer aan dan 2 pols/enkel bandjes.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 17 aug 2010 00:22

C a s r a n schreef:Deze kerel is de beste triatleet van het moment op de middenafstand, Michael Raelert (Europees en wereldkampioen)... Powerbalance aan pols en enkel!


En dan glijd ie nog van z'n zadel... :p :D ;)

Plaats reactie