Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint de Ronde van Vlaanderen?

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 05 apr 2010 00:10

Piraat schreef:
Piraat schreef:Natuurlijk Fabian Cancellara


Ik zei het al. Erg lekker!

Super zo als hij weg reed bij Boonen. En (bijna) iedereen zal het met mij eens zijn: Boonen is een echte klasbak. Ik zeg: dat wordt smullen bij Parijs-Roubaix!:p


Ik zeg +1!
Camerig is prachtig!

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 05 apr 2010 00:35

KXlight schreef:Het zijn nochtans de vlamingen die de nederlandse taal soms niet beheersen
(al bevestigt het groot dictee dan weer het tegendeel).


...en veel schrijfsels op dit forum wijzen ook in die laatste richting.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 05 apr 2010 00:40

Gijs01 schreef:
Piraat schreef:
Piraat schreef:Natuurlijk Fabian Cancellara


Ik zei het al. Erg lekker!

Super zo als hij weg reed bij Boonen. En (bijna) iedereen zal het met mij eens zijn: Boonen is een echte klasbak. Ik zeg: dat wordt smullen bij Parijs-Roubaix!:p


Ik zeg +1!


En een dikke +1 erbij

stillekracht
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48

stillekracht 05 apr 2010 08:45

Ik kijk niet zo vaak meer. Meestal val ik erbij in slaap. Maar gisteren.....PRACHTIG!!

gbjhillman
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:14

gbjhillman 05 apr 2010 10:15

Buzz schreef:
Daniel1975 schreef:Er is niks mis met mijn taalgevoel hoor.
Als hij letterlijk zegt dat hij niet de mindere was, maar zo overduidelijk op de meeste klimmetjes al duidelijker zat te harken dan Fabian is het toch simpel? Dan ben je wel de mindere. En op die versnelling had hij echt geen antwoord.

Zoals ik al eerder heb gezegd: ik heb respect voor Boonen als renner (itt bijv LA die ik incompleet vind), maar hij moet eens gewoon rechtuit zeggen dat iemand anders die dag sterker was.

Een wielrenner die o.a. 7x de Tour de France, 22 Tour-etappes, Classica San Sebastian, 2x Dauphiné Libéré, Waalse Pijl, Ronde van Zwiterland, en het Wereldkampioenschap wint. Dezelfde renner was in zijn hoogtijdagen zowel de beste klimmer als de beste tijdrijder. En dan zeg jij dat deze renner incompleet is. Wat zegt dat over jou, denk je? :))


+1 !

Je bent natuurlijk redelijk incompleet als je de eerste keer de ronde rijdt als voorbereiding voor de Tour en dan in de 1e groep finished :-)
Niet dus!
� De toestand in de bergen *

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 05 apr 2010 10:24

Fabian...... jammer dat de man (nog) niet echt met de beste mee kan in het hooggebergte.
Ik heb zitten genieten! jammer voor Boonen. Die was goed, maar niet de beste.

Boonen mag zich serieus zorgen maken voor de prolongatie van P-R.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 05 apr 2010 11:02

mrcoffee schreef:Fabian...... jammer dat de man (nog) niet echt met de beste mee kan in het hooggebergte.


Met een jaar of twee specifieke training zou hij best nog een eind kunnen komen.
Sowieso een paar kilo spieren minder zou al helpen.
De kans dat hij dan ook nog de Tour gaat winnen blijft toch erg klein.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 05 apr 2010 11:25

next schreef: Erg mooi hoe hij dat doet, en hoe die vervolgens vol gas doorreed. Iemand enig idee wat voor'n verzet hij daar draait?


In elk geval een beter verzet dan Tom: misschien had die met een kleiner verzet wel iets soepeler kunnen reageren op de versnelling, maar zoals hij daar nu zat te harken en te stoempen, nee, dat was het niet echt...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 05 apr 2010 11:28

In ieder geval toch nog een Zeeuws succesje in het geweld van al die grote kanonnen,zal ik maar zeggen

http://www.omroepzeeland.nl/sport/7609/ ... deren.html
Zij is ook tegen

ierooj
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 nov 2009 15:21

ierooj 05 apr 2010 21:05

ikheb de dag ervoor ook eens proberen te versnellen op de kapelberg, maar dat ging niet zo hard als bij de echte mannen! toch moesten er een paar uit mijn wiel!
op de pedalen!!!!!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 06 apr 2010 22:23

KXlight schreef:
eelcoz schreef:
BianchiSL3 schreef:De mecaniciens van Saxo vieren vanavond geen feest denk ik..


Reed Breschel nou gewoon op z'n oorspronkelijke fiets door, of heeft hij toch een andere fiets gekregen?


Zowel Breschel als Cancellara hebben twee keer gewisseld. Issue met de voorrem oid.

Reactie van Breschel zal niet het laatste woord hierover geweest zijn vermoed ik..
zie de video bij sporza.

Plaats reactie