En voor runcyclerun hier de winterversie: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=39921NicoNB schreef: Je had nog niet door dat dit een topic met een heul vette knipoog is?
Vandaag gezien...een lange broek
- Wiliertoerist
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Heb je haar niet in de kraag gevat dan?
Het was vandaag duidelijk een "twijfeldag" voor veel renners. Heb werkelijk alle outfits gezien, van full winter inclusief lange handschoenen, overschoenen en zelfs een helmmut tot kort-kort én alles wat ertussen zit.
Zelf met kniestukken en een dun shirt met lange mouwen vertrokken en dat voldeed prima. Toen ik de stad weer in reed rond een uur of twee hadden de kniestukken wel uit gekund, maar daar had ik geen trek in.
Zelf met kniestukken en een dun shirt met lange mouwen vertrokken en dat voldeed prima. Toen ik de stad weer in reed rond een uur of twee hadden de kniestukken wel uit gekund, maar daar had ik geen trek in.
-
- Forum-lid
Had vandaag ook lange broek aan moet ik bekennen. Zat een tijdje achter twee renners en eens bekeken wat zij aanhadden... De ene had overschoenen aan, beiden hadden een cap onder de helm aan. Dat leek me nou erg warm. Ik had wel een lange mouwen shirt aan met een giletje en dat had eigenlijk niet gehoeven. Maar ja waar láát je iets als je kleding uit wilt trekken onderweg en je hebt niks bij je? Hoe doen jullie dat?
Je zakken achterop je rug?runcyclerun schreef:Ik had wel een lange mouwen shirt aan met een giletje en dat had eigenlijk niet gehoeven. Maar ja waar láát je iets als je kleding uit wilt trekken onderweg en je hebt niks bij je? Hoe doen jullie dat?