Pinarello Super fietsen maar slechte service?
Natuurlijk moet je jezelf niet laten "lijden" door de "profs". Die worden er voor betaald om goede kritieken te leveren over hun materiaal. Dus mismaakte/misplaatste marketing.
Het gaat om de doelgroep. En gaat een /constructeur/verdeler/importeur goed om met problemen als een een frame wat net over de rand is wat betreft betrouwbaarheid??? Een prof krijgt opslag een nieuw kader als er wat mis is. En een consument die zo ene dure kader heeft gekocht blijft in de kou staan zoals uit deze berichten blijkt.
Het gaat om de doelgroep. En gaat een /constructeur/verdeler/importeur goed om met problemen als een een frame wat net over de rand is wat betreft betrouwbaarheid??? Een prof krijgt opslag een nieuw kader als er wat mis is. En een consument die zo ene dure kader heeft gekocht blijft in de kou staan zoals uit deze berichten blijkt.
BPP
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Bruno1 schreef: En een consument die zo ene dure kader heeft gekocht blijft in de kou staan zoals uit deze berichten blijkt.
Daniel mompelt iets over dingen uit zijn verband rukken enzo....
Less is bore
- superrose
- Forum-lid
- Berichten: 3276
- Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
- Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
- Contact
&$@#@%$
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ja dat Prof hun eigen merk promoten snap ik natuurlijk. Zelf kan ik echter wel vaststellen dat de Cervelo voor mij veel prettiger rijdt, maar dat is ook weer subjectief, wat voor mij geldt hoeft niet voor jullie van toepassing te zijn. Ik zou zeggen probeer het eens!
Hier op dit forum promoten we ook vaak het merk waarop we fietsen dan wel de fiets die we het laatst gekocht hebben. Je kan tenslotte maar tevreden zijn over je aangeschafte fiets daar is ook niets mis mee.
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Bruno1 schreef:Toch begrijp ik uit deze topic dat de garantieafhandeling van Pinarello/Cart niet vlekkeloos verloopt. Zou dit nu bij Cart liggen of bij Pinarello zelf?/ Of heeft het te maken met de FM??
Als je de moeite neemt dit gehele topic eens door te lezen, zal je zien dat het vaak een combinatie is van deze drie.
Een goede start van service en garantie begint echter bij de FM.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Omdat ik geen zaken doe met Cardsports maar rechtstreeks in Italie heb ik een foto gemaakt van het scheurtje en opgestuurd.
Binnen 1 week na opsturen van het frame de bevestiging dat de klant een nieuw frame krijgt (terwijl hij daar eigenlijk door verkeerde montage van een onwetende kennis eigenlijk geen recht op had)
Zo kan het dus ook !!
Is het dan de FM. de verdeler, de fabricant of het te lange traject in dit digitale tijdperk van leverancier, verdeler, Fm, klant. En og meerdere schakels te veel?????
Binnen 1 week na opsturen van het frame de bevestiging dat de klant een nieuw frame krijgt (terwijl hij daar eigenlijk door verkeerde montage van een onwetende kennis eigenlijk geen recht op had)
Zo kan het dus ook !!
Is het dan de FM. de verdeler, de fabricant of het te lange traject in dit digitale tijdperk van leverancier, verdeler, Fm, klant. En og meerdere schakels te veel?????
BPP