Pagina 13 van 15

Geplaatst: 16 mar 2010 22:32
door gijs01
Mee eens, de marketingmachine heeft goed bewerkt. Volgens mij maken Pinarello, Cervelo, Colnago, Specialized, Trek, Koga, Look, Giant, De Rosa en een heleboel andere merken geweldige frames.

Geplaatst: 17 mar 2010 02:24
door bruno1
Natuurlijk moet je jezelf niet laten "lijden" door de "profs". Die worden er voor betaald om goede kritieken te leveren over hun materiaal. Dus mismaakte/misplaatste marketing.
Het gaat om de doelgroep. En gaat een /constructeur/verdeler/importeur goed om met problemen als een een frame wat net over de rand is wat betreft betrouwbaarheid??? Een prof krijgt opslag een nieuw kader als er wat mis is. En een consument die zo ene dure kader heeft gekocht blijft in de kou staan zoals uit deze berichten blijkt.

Geplaatst: 17 mar 2010 07:43
door daniel1975
Bruno1 schreef: En een consument die zo ene dure kader heeft gekocht blijft in de kou staan zoals uit deze berichten blijkt.


Daniel mompelt iets over dingen uit zijn verband rukken enzo....

Geplaatst: 17 mar 2010 09:46
door superrose
&$@#@%$

Geplaatst: 17 mar 2010 15:48
door eaglejohn
Ja dat Prof hun eigen merk promoten snap ik natuurlijk. Zelf kan ik echter wel vaststellen dat de Cervelo voor mij veel prettiger rijdt, maar dat is ook weer subjectief, wat voor mij geldt hoeft niet voor jullie van toepassing te zijn. Ik zou zeggen probeer het eens!

Geplaatst: 17 mar 2010 16:58
door dieseltje
Hier op dit forum promoten we ook vaak het merk waarop we fietsen dan wel de fiets die we het laatst gekocht hebben. Je kan tenslotte maar tevreden zijn over je aangeschafte fiets daar is ook niets mis mee.

Geplaatst: 21 mar 2010 18:38
door bruno1
Toch begrijp ik uit deze topic dat de garantieafhandeling van Pinarello/Cart niet vlekkeloos verloopt. Zou dit nu bij Cart liggen of bij Pinarello zelf?/ Of heeft het te maken met de FM??

Geplaatst: 21 mar 2010 18:57
door colnagofreak
Bruno1 schreef:Toch begrijp ik uit deze topic dat de garantieafhandeling van Pinarello/Cart niet vlekkeloos verloopt. Zou dit nu bij Cart liggen of bij Pinarello zelf?/ Of heeft het te maken met de FM??


Als je de moeite neemt dit gehele topic eens door te lezen, zal je zien dat het vaak een combinatie is van deze drie.

Een goede start van service en garantie begint echter bij de FM.

Geplaatst: 21 mar 2010 18:58
door peter30
In veel gevallen zal de waarheid ook wel in het midden liggen natuurlijk.

Geplaatst: 22 mar 2010 00:02
door bruno1
Omdat ik geen zaken doe met Cardsports maar rechtstreeks in Italie heb ik een foto gemaakt van het scheurtje en opgestuurd.

Binnen 1 week na opsturen van het frame de bevestiging dat de klant een nieuw frame krijgt (terwijl hij daar eigenlijk door verkeerde montage van een onwetende kennis eigenlijk geen recht op had)

Zo kan het dus ook !!


Is het dan de FM. de verdeler, de fabricant of het te lange traject in dit digitale tijdperk van leverancier, verdeler, Fm, klant. En og meerdere schakels te veel?????

Geplaatst: 22 mar 2010 00:25
door morel
Buona giorno,

Bravisimmo Pinarello hé !!?? :D

Ciao.
Morello.

Geplaatst: 22 mar 2010 01:35
door bruno1
verklaar je nader Morello, Morel!!!!!!!