Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaringen met bike-components.de

eelcoz

eelcoz 17 feb 2011 15:57

BonoCross schreef:Vorige week maandag bestelling geplaatst, dinsdag geld overgeboekt, vrijdag mail gestuurd of het pakket onderhand werd verzonden, pakket werd die vrijdag verstuurd en nu op de site van DHL (sinds afgelopen maandag) niks meer te zien dan dat het pakket gearriveerd is in NL... Hoe lang gaat het nog duren denken jullie voordat die beste pakketchauffeur mijn kant op gaat komen?

Ik had m'n spullen binnen een week na betaling in huis.

superduke
Forum-lid

superduke 17 feb 2011 16:15

Ik heb begin deze maand een bestelling geplaatst. Bij mij ook binnen een week na betaling de spullen in huis, maar ik heb ook wel meegemaakt dat het 1,5 tot 2 weken duurde.

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 feb 2011 16:50

Een week of drie geleden artikelen besteld, waarvan er een paar een levertijd van 5-7 dagen hadden. Het duurde een paar dagen langer, maar nadat ik hun 'verzend-mail' met trackingnummer ontvangen had, waren de spullen na een dag of twee drie geleverd (er zat geloof ik een weekeinde tussen). Mijn ervaring met het DHL tracking systeem is wel, dat als de goederen eenmaal de grens over zijn, hun systeem achter de feiten aanloopt. Als ik alles al lang en breed heb uitgepakt, is er op de DHL-site nog steeds niet te zien dat e.e.a. afgeleverd is. Maar over Bike-Components zelf heb ik niets te klagen!
60 x Ventoux

BonoCross
Forum-lid

BonoCross 17 feb 2011 19:39

Een uurtje of 3 na mijn vorige post..., jawel de beste man van TNT Post aan de deur met mijn pakket! Ik had een man met een gele jas verwacht, maar vooruit. Op de site van DHL staat nog steeds dit: 14.02.11 20:30 Uhr NL Die Sendung ist im Zielland eingetroffen.

Het pakket is bij aankomst in NL overgedragen aan TNT Post. Ze hebben er hier ook een andere code opgeplakt (niet die je van b-c krijgt). Nu heb ik deze code even gecheckt op de track & trace site van TNT en daar staat: 14.02.2011: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar. Normaal gesproken is alles goed up to date bij track & trace van TNT maar nu dus niet helaas (anders had ik kunnen lezen dat ik het pakket in ontvangst had genomen).

Feit is in elk geval dat ik mijn spullen binnen heb :). B-C valt niks te verwijten in deze, want na mijn mail kreeg ik binnen een uur al een pakketcode :).
Canyon Ultimate CF SL 2016

j-racer
Forum-lid

j-racer 18 feb 2011 16:05

Ik zie dat je nu ook met Paypal kan betalen. Toppie!

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 18 feb 2011 16:25

J-Racer schreef:Ik zie dat je nu ook met Paypal kan betalen. Toppie!

Maar dan betaal je, net als bij het afrekenen met een Credit Card, wèl 5,00 Euro extra:(!
60 x Ventoux

carabo
Forum-lid

Gebruikersavatar carabo 19 feb 2011 01:49

Dat heeft ff geduurt dan, wel handig... maar jammer van de extra fee. Ik blijf het overmaken, kost niks en vertraagd de order toch niet.

Prima winkel overigens!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 feb 2011 10:58

Le Grimpeur schreef:
J-Racer schreef:Ik zie dat je nu ook met Paypal kan betalen. Toppie!

Maar dan betaal je, net als bij het afrekenen met een Credit Card, wèl 5,00 Euro extra:(!

Dat is ook niet zo gek, want het kost ze behoorlijk wat als jij met Paypal wilt betalen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 19 feb 2011 18:19

Hoi,

Vind ik persoonlijk echt wel ergerlijk.

Kunnen ze dat niet op een of andere manier spreiden over de verkoopprijzen?

De meeste zaken rekenen trouwens geen extra kosten door maar spreiden het gewoon.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

diogenes
Forum-lid

diogenes 19 feb 2011 19:34

>Kunnen ze dat niet op een of andere manier spreiden over de verkoopprijzen?
Dat zou mooi zijn: ik betaal vooruit en moet daardoor langer wachten op de producten, maar ik zou dan wel mee moeten betalen voor iedereen die het direct wil hebben.

Ik zelf betaal liever vooruit via de bank na wat ik hier gelezen heb:

Link
Velgenfluisteraar

Florezido

wilcoelskamp
Forum-lid

wilcoelskamp 19 feb 2011 21:11

Ik vind het maar een wazig verhaal over Paypal. Wat is nu de clue van het verhaal. Gebruik al jaren Paypal, tot nu toe geen problemen ondervonden.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0

diogenes
Forum-lid

diogenes 19 feb 2011 21:27

Heel veel mensen gebruiken PayPal jarenlang zonder problemen te hebben, maar als het ooit gebeurt, dan heb je ook echt problemen volgens wat er door (vermeend?) voormalig PayPal medewerkers op die site beschreven wordt. Moraal: het zal wel meevallen, maar als het ooit gebeurt...

Ik zelf heb geconcludeerd dat ik liever gewoon vooruit betaal via de bank.
Velgenfluisteraar

Florezido

Plaats reactie