Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

DE vrouwen rit van afgelopen zondag (15-11) en aftertalk

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 17 nov 2009 16:12

Haha :p

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 17 nov 2009 16:25

Het was nu al zo'n gekwebbel, dankzij de modder hielden we tenminste af en toe onze mond dicht omdat er anders een hap modder in kwam ;)

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1173
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 17 nov 2009 20:34

[quote="spin"][quote="TiesT"]Spatbordjes zijn wel zo fijn voor degene die achter je fietst. ;)[/quote]

Precies, dus ándere mensen moeten spatbordjes. Dan hoef ik zelf tenminste niet voor lul te fietsen :D[/quote]
Hoho, dit riep ik ooit ook. Totdat ik alle profs ermee zag fietsen en het toch maar eens geprobeerd heb. Heerlijk als je rug en kont droog blijven, stuk warmer ook!Wel zofijn als je een paar uur in de regen aan het spelen bent (ook geen zeem die gaat schuren omdat hij nat is enzo)
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 17 nov 2009 20:36

[quote="bibske"]Het was nu al zo'n gekwebbel, dankzij de modder hielden we tenminste af en toe onze mond dicht omdat er anders een hap modder in kwam ;)[/quote]


ja volgens corniel was het dat we de hele tijd over mode spraken, hij moest eens weten.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 17 nov 2009 22:40

@superrose: Ik ben me van geen kwaad bewust. Het lijkt me zelfs sterk dat ik dat geroepen heb. Maar goed, jij hebt zoveel gebebt, daar zal vast ook een deel over mode hebben bij gezeten. ;)

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 17 nov 2009 23:02

[quote="girlinred"]Hoho, dit riep ik ooit ook. Totdat ik alle profs ermee zag fietsen en het toch maar eens geprobeerd heb. Heerlijk als je rug en kont droog blijven, stuk warmer ook!Wel zofijn als je een paar uur in de regen aan het spelen bent (ook geen zeem die gaat schuren omdat hij nat is enzo)
[/quote]
Ha, klinkt eigenlijk heel verstandig. Krijg je er dan alleen niet constant opmerkingen over van de spatbordenpolitie die vindt dat het niet hoort?

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 18 nov 2009 01:29

Corniel praat net zo snel en net zo veel en net zo hard als ik, dus al met al kan het zijn geweest dat ik het zei, echter in de woordenbrij leek het alsof hij het was, ik hoop dat behalve net zo hard, veel en snel praten als hij dat ik ook zo hard kan fietsen, maar dat is dan weer een ander verhaal ;)

[quote="Corniel"]@superrose: Ik ben me van geen kwaad bewust. Het lijkt me zelfs sterk dat ik dat geroepen heb. Maar goed, jij hebt zoveel gebebt, daar zal vast ook een deel over mode hebben bij gezeten. ;)[/quote]
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1173
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 18 nov 2009 08:29

[quote="spin"][quote="girlinred"]Hoho, dit riep ik ooit ook. Totdat ik alle profs ermee zag fietsen en het toch maar eens geprobeerd heb. Heerlijk als je rug en kont droog blijven, stuk warmer ook!Wel zofijn als je een paar uur in de regen aan het spelen bent (ook geen zeem die gaat schuren omdat hij nat is enzo)
[/quote]
Ha, klinkt eigenlijk heel verstandig. Krijg je er dan alleen niet constant opmerkingen over van de spatbordenpolitie die vindt dat het niet hoort?
[/quote]
Behoor zelf tot de 'modepolitie' schijnt (kom maar eens aan met een niet passende fiets, met een fiets die op een kerstbal lijkt of noem maar op, dan wordt je gepakt ;-) ), krijg er wel eens opmerkingen over van "grote stoere mannen' die dan zelf met een natte zwarte kont rijden, de sukkels.

Iedere zichzelf respecterende wielrenner heeft zo'n ding. :D
~live fast, die young ~

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 18 nov 2009 09:36

Tja, er zit wel wat in natuurlijk. Er is natuurlijk ook niets modieus aan een witte Assos broek met dikke modderstreep :D

Erik
Forum-lid
Berichten: 2112
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 18 nov 2009 10:01

Ik rij gewoon niet in de regen, werkt net zo goed. ;) En om commentaar over mijn 'bikkelgehalte' voor te zijn: dat komt door een ietwat onaangename ervaring met een auto in de regen, ooit. De combinatie van een bril en regen heeft er sindsdien voor gezorgd dat ik dan nog liever op de Tacx kruip.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 18 nov 2009 11:02

Voor mij was het dus de eerste keer om op een natte weg te rijden en het was NAT
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 18 nov 2009 13:05

@Aziraphale: ik geloof dat ik toch liever in de regen rijd dan op de tacx, ik vind dat toch wel zo slaapverwekkend. Wat was er gebeurd dan dat je niet meer in de regen wilt fietsen?

@Bibske: er zijn wel meer redenen waarom ik liever niet in een witte wielerbroek rijd, maar modder is er wel één van ja :) Kocht onlangs een cyclocrosser met een wit stuurlint, hoe verzinnen ze het, is ook meteen vervangen door zwart. Het liefst zou ik helemaal in het zwart gaan, maar dan zien ze je weer niet. Hence het compromis, kanariegele jas. Vermoed dat die er bij de modepolitie ook niet door komt :)

Plaats reactie