Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Moozes

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 10 mar 2010 15:55

Het klinkt wel lekker luxe, en geeft een schijnbeleving van zeer hoogwaardige kwailteit.
Hiermee zeg ik niet dat Moozes fietsen geen goede kwaliteit zouden zijn.

peter30
Forum-lid

peter30 10 mar 2010 16:44

Allemaal ingewikkelde termen dus moet het wel goed zijn, dat is ook marketing.

whocares
Forum-lid

whocares 10 mar 2010 18:11

Amclassic-fan schreef:Ze zijn bij Moozes wel weer creatief geweest met 't persbericht. "A+ high modulus van een Toray T700 kwaliteit".

T700 is geen high modulus. Er is niets speciaals aan de vezels, dus waar die A+ op moet slaan is mij een raadsel. Maar bovenal verbaas ik me over 't feit dat het volgens het persbericht niet eens T700 is... Had 't me logischer geleken om de naam van 't spul wat je wel gebruikt er neer te zetten.

En termen als "biaxiaalgerichte vezellegging" blijven komisch. Hoeveel geld kost 't nu om iemand met enig verstand naar zo'n bericht te laten kijken, zodat je niet al die onzin de wereld in stuurt?

Dus moeten we jou altijd geloven ??? Aangezien jij geen goede verstandhouding hebt met een bepaald persoon van het forum.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

pinarello
Forum-lid

pinarello 10 mar 2010 18:34

who cares schreef:
Amclassic-fan schreef:Ze zijn bij Moozes wel weer creatief geweest met 't persbericht. "A+ high modulus van een Toray T700 kwaliteit".

T700 is geen high modulus. Er is niets speciaals aan de vezels, dus waar die A+ op moet slaan is mij een raadsel. Maar bovenal verbaas ik me over 't feit dat het volgens het persbericht niet eens T700 is... Had 't me logischer geleken om de naam van 't spul wat je wel gebruikt er neer te zetten.

En termen als "biaxiaalgerichte vezellegging" blijven komisch. Hoeveel geld kost 't nu om iemand met enig verstand naar zo'n bericht te laten kijken, zodat je niet al die onzin de wereld in stuurt?

Dus moeten we jou altijd geloven ??? Aangezien jij geen goede verstandhouding hebt met een bepaald persoon van het forum.

Ik moet eerlijk zeggen dat ie het ook op een ander forum had gepost en het was allemaal revolutioniar,zeer goede,betere, heeft alles ,unieke design ,staaltje toptechnologie.

Zoiets kan ik ook niet serieus nemen van zo'n B merk.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 mar 2010 18:43

Zullen we het even ontopic houden en niet weer verzanden in een welles-nietus spelletje?
Less is bore

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 mar 2010 19:00

who cares schreef:

Of je me wilt geloven moet je zelf weten. Maar kijk maar eens bij op de website van de carbon boer: http://www.toraycfa.com/standardmodulus.html
Na de standaard modulus komt 1e nog de intermediate modulus en dan pas kom je uit bij high modulus carbon. Zo ingewikkeld is het niet...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 10 mar 2010 19:01

Het is eigenlijk net iets als bij "Vanish oxy action intelligent chrystal white". Dat is ook een soort biotex. Werkt trouwens wel goed.

whocares
Forum-lid

whocares 10 mar 2010 21:59

Amclassic-fan schreef:
Of je me wilt geloven moet je zelf weten. Maar kijk maar eens bij op de website van de carbon boer: http://www.toraycfa.com/standardmodulus.html
Na de standaard modulus komt 1e nog de intermediate modulus en dan pas kom je uit bij high modulus carbon. Zo ingewikkeld is het niet...

Als je die link meteen erbij zet dan weten we meteen veel meer en verduidelijkt het allemaal beter.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

luster
Forum-lid

luster 10 mar 2010 22:28

Ik vind de mistral er wel okay uitzien. Ik ben ook nog eens gevoelig voor marketing (als ik tell-sell kijk moet ik wat kopen!). Wie weet wordt het wel een klassieker. Dat zou nog eens een revolutie zijn. Ik zal mijn ogen eens openhouden of ik op de JZ-Classic er eentje voorbij zie komen en anders misschien bij de JN-Classic in juni.

frederique
Forum-lid

frederique 05 dec 2012 10:02

Hey,

Aangezien ik geen plaatsje vond om mijn nieuwe aanwinst te posten heb ik zelf even een topicje aangemaakt.

Mijn fiets :
Moozes Mistral maat 56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Korte speclist :
-Volledig Campa Record 11 speed
-Selle italia slr kit carbonio flow
-Pro vibe carbon round 42 cm
-Pro PLT 100mm
-Speedplay zero
-Carbotech zero setback
-Mavic Ksyrium SLR wts
-Conti gp 4000S
-Polar cs500+
-Elite Custom mat zwart

----

Komen binnenkort nog FFWD F4R tube wielen op in zwart/neutral decal.
Stuurpen word nog gewijzigd naar een zipp service course SL 100mm

Zal hier ook foto's van posten.

=>
Afbeelding

De eerste km's zijn ondertussen voorbijgevlogen en ik ben uiterst tevreden.
Benieuwd wat de hogere velgen gaan betekenen in deze fiets (looks/prestatie).
Gewicht van de fiets zit nu net op de 7kg, met de tubewielen zal ik er dus ietsje onder gaan.

Groetjes,
Fréderique
Laatst gewijzigd door frederique op 05 dec 2012 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Moozes Mistral-Campa Record 11sp-FFwd F4R http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=52662

jansen01
Forum-lid

jansen01 05 dec 2012 10:05

Mooie fiets, ga je het toch met Campagnolo proberen?
Addict R1

frederique
Forum-lid

frederique 05 dec 2012 10:12

jansen01 schreef:Mooie fiets, ga je het toch met Campagnolo proberen?
Bedankt !
Ja toch wel, heb er me aan kunnen wennen ;) , steekt ondertussen ook een campa groep op de "slecht-weer" fiets.
Moozes Mistral-Campa Record 11sp-FFwd F4R http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=52662

Plaats reactie