Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote RVV 2011 topic

defreddy
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 aug 2010 20:08

defreddy 03 apr 2011 19:29

Ik denk dat er toen inderdaad iets aan de tijdsopname fout was, had het toen ook gemerkt.
En ik denk eerlijk gezegd dat een aankomst na de oude kwaremont, koppenberg ... even spannend kan zijn hoor.
Ik had zelfs liever een iets selectievere aankomst gezien, dan had Nuyens waarschijnlijk niet op het podium gestaan.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 03 apr 2011 19:33

Het is alleen al een fijne opmerking omdat je er sowieso reactie op krijgt, hehe
ZorroI schreef:
jummeltje schreef:Geen fietswissel, geen overwinning :D


Wat is dit nu voor ziek en misselijke insinuatie. Bah!!
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 03 apr 2011 19:34

Het is maar zeer de vraag of het selectiever maken van de finale ook een spannendere finale geeft. Je ziet het regelmatig gebeuren. Door meer heuvels in een parcours te plaatsen gaan renners langer wachten en naar elkaar kijken.

De finale is juist spannend omdat er al een eerste selectie is in de heuvelzone. Dan krijg je de slag op de muur en eventueel de Bosberg om vervolgens te eindigen met een secondenspel. Wat is daar nu mis aan?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 apr 2011 19:35

jummeltje schreef:Het is alleen al een fijne opmerking omdat je er sowieso reactie op krijgt, hehe
ZorroI schreef:
jummeltje schreef:Geen fietswissel, geen overwinning :D


Wat is dit nu voor ziek en misselijke insinuatie. Bah!!



Nou 'BRAVO' voor jou dan. Zo kom je met elke misplaatste opmerking wel weg ja.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 03 apr 2011 19:38

Jammer voor Cancellara.. ben in ieder geval blij dat Chavanel niet heeft gewonnen. Als hij eerder een beetje had meegewerkt samen met Cancellara hadden ze het misschien samen kunnen uitvechten op de streep.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 03 apr 2011 19:41

ZorroI schreef:
jummeltje schreef:Het is alleen al een fijne opmerking omdat je er sowieso reactie op krijgt, hehe
ZorroI schreef:

Wat is dit nu voor ziek en misselijke insinuatie. Bah!!



Nou 'BRAVO' voor jou dan. Zo kom je met elke misplaatste opmerking wel weg ja.


Er mee wegkomen hoeft niet hoor. Ik vind het heerlijk om een beetje tegen de meute in te schreeuwen :D
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 03 apr 2011 20:35

Als de oortjes er niet waren denk ik dat Chavennel had meegereden. Nu moest hij wachten op Boonen die niet erg goed was.
Dan hadden we een eindsprint gezien tussen Chavennel en Cancellara. Ik had mijn geld dan niet meer durven inzetten.
Nu was het gewoon een thriller en heeft de wieltjesplakker niet gewonnen. Toch nog een beetje gerechtigheid.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 03 apr 2011 21:52

Herera schreef: Jammer voor Cancellara.. ben in ieder geval blij dat Chavanel niet heeft gewonnen.

marc v megroot schreef:Nu was het gewoon een thriller en heeft de wieltjesplakker niet gewonnen. Toch nog een beetje gerechtigheid.
Marc


+1
Ik zat mezelf er ook op te betrappen vooral te hopen dat zo'n wieltjeszuiger niet gaat winnen.
Op een of andere manier komt ie door zijn manier van rijden vanmiddag niet over als een sympathieke gozer, t is goed zo met z'n 2e plek.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 03 apr 2011 21:59

tja, maar als hij wel mee rijdt, en cancellara wint, dan zijn wij de eersten die zeggen hoe dom het wel niet is om cancellara naar de streep te rijden

ik zou denk ik hetzelfde gedaan hebben
op dat moment denk je 'poe hee, het gaat nog goed, maar blijven sparen voordat dat monster dalijk weer het gas open trekt'

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 03 apr 2011 22:00

Herera schreef: Jammer voor Cancellara.. ben in ieder geval blij dat Chavanel niet heeft gewonnen. Als hij eerder een beetje had meegewerkt samen met Cancellara hadden ze het misschien samen kunnen uitvechten op de streep.


Volgens mij heb je dan gemist wat Chavanel daarvoor al had gedaan; had ie meegereden met Cancellara was ie zeker kansloos geweest.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 apr 2011 22:10

Ik heb het dus allemaal moeten missen vanmiddag....

Wat is er met Boonen gebeurd?
Less is bore

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 03 apr 2011 22:14

Daniel1975 schreef:Ik heb het dus allemaal moeten missen vanmiddag....

Wat is er met Boonen gebeurd?

Die zag Cancellara weer wegrijden bij hem, terwijl hij alles gaf op een pukkel. Vervolgens had hij mazzel dat het veel later bij de Muur toch weer tot een hergroepering kwam, waarna hij niet meer voor kwam in het stuk. Demarrage na demarrage, maar Tom kon niet echt meespelen. Na de definitieve demarrage van Cancellara met Nuyens en Chavanel reed Boonen in de laatste km nog naar een vierde stek.

Plaats reactie