1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
10. Ferry1982 - Ferry (ovb)
11. bianco - Sasan
12.
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
15. Chrissiewizzie - Chris
16. Bluebird - Arjen
17. Daniel1975 - Daniel
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
21. GenesiZ - Mark (ovb beginnen in Prinsenland of Spijkenisse)
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
25. ArthurG - Arthur Geursen
26. Merel
Het voorbehoud is eraf, verhuizing is op tijd klaar!
Forumrit Rotterdam zo 27 September (BEDANKT!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
[terugplaagmodus]dacht dat jouw generatie wel kon spellen[/terugplaagmodus]
Is helaas niet definitief huis, tijdelijk onderkomen.
Is helaas niet definitief huis, tijdelijk onderkomen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb Stephan68 even terug in de lijst gezet op nr. 12 want hij had zich nog niet definitief afgemeld.
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
11. bianco - Sasan
12. Stephan68 (Onder voorbehoud)
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
16. Bluebird - Arjen
17. Daniel1975 - Daniel
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
26. Merel
Wat een lijst is het weer geworden zeg. Nog even en we moeten vergunningen gaan aanvragen voor forumritten.
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
11. bianco - Sasan
12. Stephan68 (Onder voorbehoud)
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
16. Bluebird - Arjen
17. Daniel1975 - Daniel
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
26. Merel
Wat een lijst is het weer geworden zeg. Nog even en we moeten vergunningen gaan aanvragen voor forumritten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerst zien hoeveel er daadwerkelijk aan de start staan
Less is bore
Rotterdam laten ze niet schieten
Overigens weer een aardige groep zo bijelkaar. Wij zullen proberen alles zo goed als mogelijk te begeleiden maar een deel van die verantwoordelijkheid ligt ook bij de deelnemers zelf.
-Realiseer je dat het een flinke groep is en dat je manoeuvres binnen het "peloton" zijn uitwerking hebben op de gehele groep.
-Probeer zoveel mogelijk met 2 naast elkaar te rijden, als het smaller wordt geven we dat tijdig genoeg aan.
-Geef de seinen (voor,auto, paaltje etc) tijdig genoeg door te geven zodat we daar zo weinig mogelijk problemen mee hebben.
-Mocht er iemand lek rijden of een technisch probleem krijgen achterin de groep, geef dit duidelijk aan en laat je niet zonder aan te geven naar achter zakken.
-Als het tempo te hoog ligt (wat ik niet verwacht), geef dit ook even aan. Niets om je voor te schamen en er iets niets makkelijker dan een tandje lager te gaan rijden.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen. En nu hopen dat de weersvoorspelling blijft zoals hij nu is en het belangrijkste van alles is dat we er een leuke dag van maken!
Overigens weer een aardige groep zo bijelkaar. Wij zullen proberen alles zo goed als mogelijk te begeleiden maar een deel van die verantwoordelijkheid ligt ook bij de deelnemers zelf.
-Realiseer je dat het een flinke groep is en dat je manoeuvres binnen het "peloton" zijn uitwerking hebben op de gehele groep.
-Probeer zoveel mogelijk met 2 naast elkaar te rijden, als het smaller wordt geven we dat tijdig genoeg aan.
-Geef de seinen (voor,auto, paaltje etc) tijdig genoeg door te geven zodat we daar zo weinig mogelijk problemen mee hebben.
-Mocht er iemand lek rijden of een technisch probleem krijgen achterin de groep, geef dit duidelijk aan en laat je niet zonder aan te geven naar achter zakken.
-Als het tempo te hoog ligt (wat ik niet verwacht), geef dit ook even aan. Niets om je voor te schamen en er iets niets makkelijker dan een tandje lager te gaan rijden.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen. En nu hopen dat de weersvoorspelling blijft zoals hij nu is en het belangrijkste van alles is dat we er een leuke dag van maken!
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ik zal aan jullie denken zondag. Verder verwacht ik dat jullie gemiddelde (met zo'n groot peloton) wel hoger ligt dan dat van mij.
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]Ik zal aan jullie denken zondag. Verder verwacht ik dat jullie gemiddelde (met zo'n groot peloton) wel hoger ligt dan dat van mij. [/quote]
Daar kun je zonder meer vanuit gaan Meer dan de helft van de deelnemers zondag zijn hazen Als de SKITS uitslag op internet staat zullen ook wij ons gemiddelde bekend maken.
Daar kun je zonder meer vanuit gaan Meer dan de helft van de deelnemers zondag zijn hazen Als de SKITS uitslag op internet staat zullen ook wij ons gemiddelde bekend maken.
-
- Forum-lid
Hier heb je het volgende stuk, zo wil ik naar mijn werk gaan fietsen vanuit Rotterdam. Nog niet in de praktijk getest..