Raad de koers!
[img=http://img408.imageshack.us/img408/418/rdk.jpg]
Welke koers?
Welk jaartal?
Wie wint?
Welke renner ligt op de grond en waarom?
Welke koers?
Welk jaartal?
Wie wint?
Welke renner ligt op de grond en waarom?
Live fast; die young. mijn blog
Ronde van Qatar 2007.
In de massasprint was het Tom Boonen (Quick Step) die de korte zegereeks van zijn ploeg voorzette door als eerste met zijn fiets over het witte kalk te bollen. Zijn grote rivaal Alessandro Petacchi (Milram) werd dus geklopt, maar achter het tweetal was er enige consternatie toen Tom Steels (Predictor) door toedoen van de Australiër Graeme Brown (Rabobank) tegen het asfalt kwakte. Brown kwam als derde over de streep, maar werd na afloop gedeklasseerd, met als gevolg dat Jean-Patrick Nazon (Ag2r) uiteindelijk de derde stek kreeg toegewezen. Boonen neemt de leiding in het klassement en start morgen dientengevolge in het geel in de derde etappe.
(bron:WVcycling.com)
In de massasprint was het Tom Boonen (Quick Step) die de korte zegereeks van zijn ploeg voorzette door als eerste met zijn fiets over het witte kalk te bollen. Zijn grote rivaal Alessandro Petacchi (Milram) werd dus geklopt, maar achter het tweetal was er enige consternatie toen Tom Steels (Predictor) door toedoen van de Australiër Graeme Brown (Rabobank) tegen het asfalt kwakte. Brown kwam als derde over de streep, maar werd na afloop gedeklasseerd, met als gevolg dat Jean-Patrick Nazon (Ag2r) uiteindelijk de derde stek kreeg toegewezen. Boonen neemt de leiding in het klassement en start morgen dientengevolge in het geel in de derde etappe.
(bron:WVcycling.com)
En dat was mijn opgave Ik heb even geen nieuwe plaat, dus laat ik het aan een ander.
HINT: in witte letters valt daar te lezen FORT ..... (met op de stippeltjes de "dynastieke titel van de oudste zoon van de prins van oranje" ) en nu zoeken maar!
Mooie plaat Theo.
HINT: in witte letters valt daar te lezen FORT ..... (met op de stippeltjes de "dynastieke titel van de oudste zoon van de prins van oranje" ) en nu zoeken maar!
Mooie plaat Theo.
-
- Forum-lid
ik denk tour de lasalle.. en dan zou dit in Den Helder moeten zijn. Maar dit is wat voor mijn tijd zullen we maar zeggen.. (A)
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
-
- Forum-lid
Wouter Rinia?!!! kerel ik denk dat t de Ronde v Romandie is
btw k ben t, Hette
btw k ben t, Hette
-
- Forum-lid
haha jah zeker dat ben ik!!:p
en welk jaartal denk je?
en welk jaartal denk je?
time vx special pro / trek 9.8 oclv.