Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 18 jan 2009 20:37

Gewoon lekker met z'n 4en gaan rijden. Op deze manier hebben ze er wel een beetje om gevraagd.

*Daniel voorziet 16.000 m/v op de weg die dag....*
Less is bore

mm
Forum-lid

mm 18 jan 2009 20:40

Wat een gedoe wij gaan lekker een stuk fietsen in Limbabwe tijdens dit evenement gratis biken zonder poeha wij kunnen er ook niks aan doen dat onze rit precies op de openbare weg loopt waar hun route bijna geheel ook loopt
Gr
MM

brambk
Forum-lid

brambk 18 jan 2009 20:45

Weet iemand al wat de 'diverse nieuwe ontwikkelingen' zijn die volgens de nieuwsbrief op 15 januari naar buiten zijn gebracht?

rinse
Forum-lid

rinse 18 jan 2009 21:17

[quote="Jordy"]Ik heb mij ook kunnen inschrijven, en ik heb tegelijk ook 2 andere renners ingeschreven. Maar nu las ik gister op de site van AGR dat de gegevens van de renner moeten kloppen met de gegevens van de eigenaar van de bankrekening waar het geld van afgeschreven wordt. Nu is het zo dat ik mijn bankrekeningnummer ook heb opgegeven bij die 2 andere renners, omdat zij het geld later zouden overmaken. Zou de organisatie hier daadwerkelijk een probleem van maken?

Ik heb overigens gister gelijk een mailtje gestuurd naar de organisatie, maar die zal in het weekend ook wel vrij hebben, dus verwacht ik tot morgen (maandag) geen reactie.[/quote]

Ook ik heb het zo gedaan. Ik heb gewoon een hele groep ingeschreven en daarbij mijn e-mail adres en rekeningnummer opgegeven, zodat ik de administratie van de inschrijvingen doe. Dat heb ik vorige jaren ook zo gedaan en is altijd goed gegaan. Als het nu fout gaat, dan ben ik dus de enige van de groep die ingeschreven zou zijn en de rest niet. Daar zal ik goed de pest over in hebben.

Ik zie hierover op de site nu de volgende mededeling. Ik neem aan dat dit de mededeling is waar je naar verwijst.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Kies je voor automatische incasso dan moet het door jouw opgegeven rekeningnummer overeenstemmen met jouw NAW gegevens (naam, adres etc).

Indien het inschrijfgeld ongeacht de omstandigheden niet binnen één week na inschrijving is voldaan, vervalt de inschrijving en de organisatie behoudt zicht het recht voor uw inschrijving te annuleren.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zie deze mededeling nu pas en ik heb mijn twijfels of deze ook op de beperkte inschrijfsite aanwezig was.

Ook kan ik mij niet goed herinneren of je bij het gedeelte waar je je bankrekeningnummer invulde ook nog eens je naam invulde zodat deze dus klopt met je naam en nummer zoals die bij de bank bekend zijn. Nog iemand die dit weet? Dan is er misschien niet zo'n probleem. Zo niet, dan kan ik mij voorstellen dat de organisatie met een naam en nummer bij de bank komt dat de bank niet (als bij elkaar horend) erkent en dus geen geld overmaakt.

Al dit hadden ze wel even van tevoren duidelijk mogen melden. Nu zijn mogelijk een hele hoop teams de dupe. Laten we hopen dat het goed gaat.

_cas_
Forum-lid

_cas_ 18 jan 2009 21:37

Bij het invullen van je rekeningnummer kon je niet nog een keer een andere naam invullen. Verder hebben ze het constant over de mogelijkheid die we hadden om te betalen via iDeal, maar die heb ik nooit gezien...

rinse
Forum-lid

rinse 18 jan 2009 22:33

[quote="*Cas*"]Bij het invullen van je rekeningnummer kon je niet nog een keer een andere naam invullen. Verder hebben ze het constant over de mogelijkheid die we hadden om te betalen via iDeal, maar die heb ik nooit gezien...[/quote]

Dank Cas, ik kan het mij ook niet herinneren. Ook dat betalen met iDeal heb ik nooit gezien.

Het is mij nu ook duidelijk waar het probleem zich gaat voordoen. De AGR organisatie stuurt straks de betalingsverzoeken door naar de banken. De banken ontvangen dan namen en rekeningnummers die niet bij elkaar horen en gaan de betalingen weigeren. Bah, wat een geklungel van AGR organisatie! Nu maar mails sturen en hopen dat het goed komt, maar vrees het ergste.

Kijk eens op de site van Limburgs mooiste, daar gaat het wel goed. Onderaan bij betaling kun je los van de gegevens van de deelnemer nog een keer de betalingsgegevens invullen. Ik heb daar reeds meerdere mensen ingeschreven, allemaal met hun persoonsgegevens en op mijn bankrekening. Geld is reeds afgeschreven en inschrijving is dus definitief. Prima, zo moet het. Kijk zelf maar.

http://www.limburgsmooiste.nl/index.php ... 5&pageid=6

jordy
Forum-lid

jordy 18 jan 2009 23:29

[quote="Rinse"][quote="*Cas*"] Het is mij nu ook duidelijk waar het probleem zich gaat voordoen. De AGR organisatie stuurt straks de betalingsverzoeken door naar de banken. De banken ontvangen dan namen en rekeningnummers die niet bij elkaar horen en gaan de betalingen weigeren. Bah, wat een geklungel van AGR organisatie! Nu maar mails sturen en hopen dat het goed komt, maar vrees het ergste.[/quote]

Ik zou het écht belachelijk vinden als het nu zo is dat mijn 2 mede-renners niet staan ingeschreven. Bij het inschrijven zelf stond geen informatie over hoe dat inschrijfformulier ingevuld moest worden, en waar ik op zou moeten letten. Ik heb de organisatie al gemaild met de mededeling dat ik toestemming geef om het geld van mijn rekening af te schrijven, maar dat zal niet voldoende zijn. Ik ga morgen bellen, en ik neem er zeker geen genoegen mee als deze 2 renners niet staan ingeschreven. Het is toch van de gekken dat ik geen twee andere renners kan inschrijven op mijn bankrekeningnummer? Dan zou de organisatie de deelnemers daar tijdig over moeten informeren, en dat is dus overduidelijk niet gebeurd. Ik hou jullie op de hoogte van wat de organisatie te melden heeft.

rinse
Forum-lid

rinse 19 jan 2009 00:01

[quote="Jordy"]Ik heb de organisatie al gemaild met de mededeling dat ik toestemming geef om het geld van mijn rekening af te schrijven, maar dat zal niet voldoende zijn. Ik ga morgen bellen,........ [/quote]

Een dergelijke mail heb ik ook al geschreven en ik was ook al van plan morgen even te bellen. Ik denk hoe meer dit probleem onder de aandacht komt, hoe beter. Op het ogenblik hebben zij naar mijn mening niet de juiste naam/rekeningnummer combinaties en kunnen zij de betalingen dus gewoon niet ontvangen. Het zal tot de AGR organisatie door moeten dringen dat zij hier niet zo maar mee weg kunnen komen. Een mogelijke oplossing zou zijn om op de persoonlijke inlogpagina van iedere renner een module in te bouwen waar de juiste betalingsgegevens alsnog ingevuld kunnen worden en daar een of twee weken de tijd voor te geven of ze zouden alsnog de mogelijkheid kunnen bieden om middels iDeal te betalen. Zou netjes zijn. Misschien leest de AGR organisatie op dit forum mee en zijn zij bereidt tot een oplossing te komen. Ik zal dit ook morgen in een telefoongesprek nog even noemen.

foosho
Forum-lid

foosho 19 jan 2009 00:05

Ik hoop dan dat ze alvast wat nagedacht hebben en een call-center hebben gehuurd, anders wordt 't net als met de site vrees ik :d

_cas_
Forum-lid

_cas_ 19 jan 2009 01:21

Als jullie iemand aan de telefoon hebben gehad dan hoor ik (en waarschijnlijk meer mensen) graag wat ze erover te zeggen hebben. Ik ben benieuwd hoe snel we wat horen op onze emailtjes.

rubberduckie
Forum-lid

rubberduckie 19 jan 2009 09:21

Mocht er nog iemand zijn die een startbewijs over heeft dan zou ik 'em graag overnemen!!!!
rdh1873@hotmail.com

diamond
Forum-lid

diamond 19 jan 2009 11:01

Heren,

Volgens mij lezen de aanmelders eea niet goed,we hakken met z'n allen wel op de org ( wil niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt)
Dit jaar moet je per persoon inschrijven dus bankgegevens,adres wordt/is gekoppeld aan de inschrijver.Als je de bevestigings mail met inlogcode krijgt is het de bedoeling dat je naam kunt toevoegen aan bestaand Team.
Mijn zoon heeft het Team opgegeven,en straks als alles rustig is kan ik (hoop ik )mij aan het team toeveogen idem mijn schoonzoon.
Waar ik nog benieuwd naar ben hoe lost de ORG de dubbele inschrijvingen op !!!!( dit kwam natuurlijk door het vastlopen van hun server ).:rolleye::rolleye::rolleye:

su6

ps: Ik ben geen lid vd org:):D

Plaats reactie