Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Van Lcsmt een set Dura Ace wielen ontvangen. Erg goed ingepakt en de wielen zagen er erg goed uit, samen met een zo goed als nieuwe cassette. Goed op de hoogte gehouden met een track en trace link i.c.m. regelmatig mailcontact. Erg tevreden over zowel Luc als de wielen. Bedankt!
2 veertjes voor mijn Fulcrum body van forumlid Jay overgenomen. Hij is ze zelfs op de fiets bij mij thuis komen bezorgen. Ik was niet thuis, dus heeft hij ze in een surprise-ei door de brievenbus gedaan! Geweldig! Leuke en goede communicatie met hem via pm op het forum. Ben er zeer positief over.
Gelukkig zijn er nog zulke mensen.
Gelukkig zijn er nog zulke mensen.
Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..
Zaken gedaan met Lcsmt (Belgie), het ging om een Selle Italia SLK zadel. Zeer tevreden!
Geld overgemaakt (hij had IBAN en BIC codes al voorhanden) daarna keurig gemeld dat hij het geld ontvangen had. Nadat hij het pakket verzonden zelfs ook nog foto's van het pakket gemaild. Het zadel was goed verpakt en pakket snel in huis.
Geld overgemaakt (hij had IBAN en BIC codes al voorhanden) daarna keurig gemeld dat hij het geld ontvangen had. Nadat hij het pakket verzonden zelfs ook nog foto's van het pakket gemaild. Het zadel was goed verpakt en pakket snel in huis.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
[quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]
kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]
kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
[quote="BigM"][quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
[/quote]
Dan nog is het uiterst onbeleefd om gewoon niets van je te laten horen.
Als verkoper via dit forum verwacht je net effe wat meer dan als je iets op MP zet.
Als potentieel koper verwacht je dus ook wat meer van de verkoper.
[/quote]
Als verkoper via dit forum verwacht je net effe wat meer dan als je iets op MP zet.
[quote="Theo V"][quote="BigM"][quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
[/quote]
[/quote]
helemaal mee eens
[/quote]
[/quote]
helemaal mee eens