Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Prijs verhoging Shimano

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 24 dec 2008 11:09

Door de aangekondigde prijsverhogingen raken ze snel van hun "oude" voorraad af. Dan kom je daarna met nieuwe spullen. En dan in maart/april, wordt dat weer goedkoper, want dan zijn de wisselkoersen weer veranderd. En gaat de verkoop weer naar het oude niveau.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 24 dec 2008 11:26

dream-plus schreef:En dan in maart/april, wordt dat weer goedkoper, want dan zijn de wisselkoersen weer veranderd. En gaat de verkoop weer naar het oude niveau.

Als je nu al weet dat de wisselkoersen veranderen, zou ik daar wat mee doen. Kun je veel geld mee verdienen... ;)

Dat laatste verwacht ik overigens ook. In ieder geval een heel stuk lager dan de huidige prijs.

pinaman
Forum-lid

pinaman 24 dec 2008 11:28

maurice schreef:@Litespeed: ben het met je eens hoor! (dat wordt het waarschijnlijk ook), alleen vind ik 1200 euro voor een DA groep niet in verhouding staan tot wat je krijgt.

999 euro bij EP-Bike.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 dec 2008 13:19

Is die groep dan ook daadwerkelijk leverbaar nu of is het nog gewoon een oude prijs?

Bij AA Drink hadden ze vorige week 7900 groepen gekregen, maar heel geweldig is de beschikbaarheid volgens mij nog niet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 24 dec 2008 13:40

pinaman schreef:
maurice schreef:@Litespeed: ben het met je eens hoor! (dat wordt het waarschijnlijk ook), alleen vind ik 1200 euro voor een DA groep niet in verhouding staan tot wat je krijgt.

999 euro bij EP-Bike.

Amclassic-fan schreef:Is die groep dan ook daadwerkelijk leverbaar nu of is het nog gewoon een oude prijs?

Bij AA Drink hadden ze vorige week 7900 groepen gekregen, maar heel geweldig is de beschikbaarheid volgens mij nog niet.

Ik denk nog de oude prijs en op de website leverbaar vanaf december. Bij 999 gaat Eric niets verdienen.
What makes the boat go faster?

pinaman
Forum-lid

pinaman 24 dec 2008 13:49

Amclassic-fan schreef:Is die groep dan ook daadwerkelijk leverbaar nu of is het nog gewoon een oude prijs?

Fietsmaat heeft er een gekocht en de groep zou begin januari verzonden worden. EP bikes krijgt ze 5 januari binnen. Dus volgens mij nog gewoon leverbaar.

Plaats reactie