Forumrit Belgie/Brabant 29/3 (met Foto's v/d tocht)
Deelnemerslijst
1. Rocketboy (bevestigd)
2. Lancev7 (bevestigd)
3. Underworld (bevestigd)
4. de zwarten
5. amateurke (bevestigd)
6. Brummi
7. ferry1982 (bevestigd, indien Corniel braaf is )
8. Corniel (bevestigd)
9. Bluebird
10. TiesT
OK, we zijn al met 6 !
1. Rocketboy (bevestigd)
2. Lancev7 (bevestigd)
4. de zwarten
5. amateurke (bevestigd)
6. Brummi
8. Corniel (bevestigd)
9. Bluebird
10. TiesT
OK, we zijn al met 6 !
Deelnemerslijst
1. Rocketboy (bevestigd)
2. Lancev7 (bevestigd)
4. de zwarten
5. amateurke (bevestigd)
6. Brummi
8. Corniel (bevestigd)
9. Bluebird (bevestigd)
10. TiesT
1. Rocketboy (bevestigd)
2. Lancev7 (bevestigd)
4. de zwarten
5. amateurke (bevestigd)
6. Brummi
8. Corniel (bevestigd)
9. Bluebird (bevestigd)
10. TiesT
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Met 7 ondertussen.
Ik hoop wel dat het weer stevig veranderd, de vooruitzichten zien er bijzonder slecht uit : veel wind, regenbuien,...
Niet om iedereen af te schrikken, maar ik hou jullie op de hoogte, ik wil niet dat je een aantal uur in de auto zit om hier in zeikweer een toertje te komen doen. Bovendien komen de douches niet in orde.
Keep the fingers crossed !
Ik hoop wel dat het weer stevig veranderd, de vooruitzichten zien er bijzonder slecht uit : veel wind, regenbuien,...
Niet om iedereen af te schrikken, maar ik hou jullie op de hoogte, ik wil niet dat je een aantal uur in de auto zit om hier in zeikweer een toertje te komen doen. Bovendien komen de douches niet in orde.
Keep the fingers crossed !
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
[quote="Rocketboy"]Met 7 ondertussen.
Keep the fingers crossed ! [/quote]
Tot nu toe ziet het weer er beter uit voor zondag. Ik hoop alleen dat ik vd week nog een trainingsrondje kan maken anders wordt het heel zwaar voor mij zondag
Keep the fingers crossed ! [/quote]
Tot nu toe ziet het weer er beter uit voor zondag. Ik hoop alleen dat ik vd week nog een trainingsrondje kan maken anders wordt het heel zwaar voor mij zondag
Inderdaad, vanaf zaterdag zou het droger worden met iets meer zon. Hopelijk gaat ook de wind een beetje liggen.
Ik geef ZATERDAGMIDDAG een laatste update en beslissing GO/NO GO.
Ik stuur ook een PM rond met mijn mobiel nummer, indien je een mobiel nummer terugzend, zal ik je ook via SMS informeren.
Het laatste wat ik wil is mensen nutteloos vanuit Nederland naar hier laten rijden.
Ik geef ZATERDAGMIDDAG een laatste update en beslissing GO/NO GO.
Ik stuur ook een PM rond met mijn mobiel nummer, indien je een mobiel nummer terugzend, zal ik je ook via SMS informeren.
Het laatste wat ik wil is mensen nutteloos vanuit Nederland naar hier laten rijden.
Het lijkt erop dat het zondag toch iets zonniger zal zijn met minder wind, maar toch nog kans op buien.
Ik twijfel nog tussen winter of zomerfiets, maar duidelijk is dat het regenvestje tot de standaarduitrusting zal behoren.
Tenzij het echt onophoudelijk regent (dan informeer ik zeker), sta ik om 10u ZOMERTIJD (!) in Leefdaal, waarbij ik vermoed dat alle passerende gele nummerplaten enkel voor de forumrit komen
Nog even, als je van de E40 komt vanuit Brussel, afrit 22 : links afslaan op de grote weg (N3) tot aan volgende lichten, daar links (Leefdaal centrum - Boskee) op einde rechts (Dorpsstraat) tot de kerk, daar parkeren.
Als je vanuit Leuven/Luik komt, bovenaan de afrit naar rechts en dan dezelfde route volgen.
Nogmaals, het is een forumrit, geen forumrace, dus alle twijfels over conditie zijn onterecht ! 'K zie je zondag !
Ik twijfel nog tussen winter of zomerfiets, maar duidelijk is dat het regenvestje tot de standaarduitrusting zal behoren.
Tenzij het echt onophoudelijk regent (dan informeer ik zeker), sta ik om 10u ZOMERTIJD (!) in Leefdaal, waarbij ik vermoed dat alle passerende gele nummerplaten enkel voor de forumrit komen
Nog even, als je van de E40 komt vanuit Brussel, afrit 22 : links afslaan op de grote weg (N3) tot aan volgende lichten, daar links (Leefdaal centrum - Boskee) op einde rechts (Dorpsstraat) tot de kerk, daar parkeren.
Als je vanuit Leuven/Luik komt, bovenaan de afrit naar rechts en dan dezelfde route volgen.
Nogmaals, het is een forumrit, geen forumrace, dus alle twijfels over conditie zijn onterecht ! 'K zie je zondag !
Natuurlijk gaat Ferry1982 mee. Al moet ik hem eigenhandig elke heuvel op duwen.
Ferry1982 heeft me verzocht hem onder geen beding te duwen. Hij gaat dus zelf al die hobbeltjes tackelen. En zeg nu zelf: de Beer van Zoetermeer heeft daar natuurlijk helemaal geen moeite mee.