Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Lance Armstrong begint weer met fietsen

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 11 sep 2008 13:48

En na het opstarten van de deeltjesversneller zal de aarde opgeslokt worden door een groot zwart gat.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

newd
Forum-lid

Gebruikersavatar newd 11 sep 2008 14:16

Idd Max29, wordt het niet eens tijd voor een boek in de categorie fictie ofzo? Beter dat dan al die smaad en lasterpraat hier op het forum. Of heb je misschien verivieerbare bronnen? ....

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 sep 2008 14:30

Bericht is weg en ik gooi het account in de parking.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sdolmayn
Forum-lid

sdolmayn 11 sep 2008 14:40

Ik zou het knap vinden mocht hij wel eens een andere wedstrijd dan de Tour rijden.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 11 sep 2008 15:00

Amclassic-fan schreef:Bericht is weg en ik gooi het account in de parking.

Hoop wel dat we ook kritisch mogen zijn hier. Maar ben het met je eens dat het off-topic was. Verder vind ik dat je zulke dingen best mag zeggen, maar dan moet je ook wel met bronvermeldingen komen, anders is het einde zoek. Dan kan iedereen maar alles roepen over de renner die hij niet leuk vindt.
sdolmayn schreef:Ik zou het knap vinden mocht hij wel eens een andere wedstrijd dan de Tour rijden.

Meer on-topic: Als 't Lance lukt om nog een keer de Tour te winnen, misschien plakt hij dan een jaar er aan vast om ook een keer de giro en de vuelta te winnen? Dat zou ik zelf wel mooi vinden.

Maar goed, eerst maar kijken hoe hij terug komt. Ik vind dat hij en zn manager nog wel duidelijk een slag om de arm houden. Ze moeten nog 'huiswerk' doen, en dingen aankijken, etc. Als Lance de komende tijd voelt dat hij niet meer op niveau kan komen, blaast hij het denk ik gewoon weer af.

Om nog wat olie op t vuur te gooien wat betreft Lance zn dubbele agenda:
http://blogs.fd.nl/white_house_for_sale ... trong.html
Armstrong for president...?

lior63
Forum-lid

lior63 11 sep 2008 15:19

Misschien is het een idee om een team te formeren van 'gestopte renners'

Ik lees net dat Boogert ook wel weer terug wil.
Ekimov is ook gestopt, kan ook nog wel:

Nog meer namen?

Dan kan van Moorssel ook wel weer terugkomen, kan ze nog een keer tegen Longo rijden (die stopt pas als ze in de kist ligt)

ejo
Forum-lid

ejo 11 sep 2008 15:39

nog meer namen???
Baldato, Jalabert, Ullrich
leuk toch, kijken of ze de "jonkies" kunnen laten spartelen.
hahaha ..... ze schreeuwen al om mama!!!!!!!

pinaf4:13
Forum-lid

pinaf4:13 11 sep 2008 18:18

Tsja, een ouderwets titanengevecht :P
Always do right. This will gratify some people and astonish the rest.

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 11 sep 2008 21:23

DNA'tje aktiveren en Fausto contra Lance wordt realiteit. FF Spieldinges vragen...
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

roderaaf
Forum-lid

roderaaf 12 sep 2008 01:04

Lance Armstrong heeft het nu eindelijk zelf ook bevestigd, hij gaat de TDF rijden volgend jaar. Meneer Armstrong maakt in zijn (liefdes)leven weinig klaar, dit zal ongetwijfeld de reden zijn dat hij weer wil gaan fietsen. Je zult zien dat hij door al die relaties kwaad/gefrusteerd is en juist daarom als een speer gaat. Zal me niets verbazen als hij volgend jaar voor de achtste keer wint.
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

sluit
Forum-lid

sluit 12 sep 2008 02:00

roderaaf schreef:Lance Armstrong heeft het nu eindelijk zelf ook bevestigd, hij gaat de TDF rijden volgend jaar. Meneer Armstrong maakt in zijn (liefdes)leven weinig klaar, dit zal ongetwijfeld de reden zijn dat hij weer wil gaan fietsen. Je zult zien dat hij door al die relaties kwaad/gefrusteerd is en juist daarom als een speer gaat. Zal me niets verbazen als hij volgend jaar voor de achtste keer wint.
RR

inderdaad, hij maakt er een potje van in zijn leven...

Ik denk dat de man blij is dat ie uberhaupt nog een "leven" heeft...

(als je post cynisch bedoeld was, dan sla ik de plank even volkomen mis, maar dit is niet de Bijlmer-humor die ik ken)

roderaaf
Forum-lid

roderaaf 12 sep 2008 02:08

Wat ik al schreef wordt bevestigd in Sportwereld:

Wielergod is geen seksgod

Het is nu officieel: wielrennen is slecht voor een mens zijn seksleven. De bron staat boven alle verdenking: Lance Armstrong, al haast die zich wel om eraan toe te voegen: 'Maar ik heb nooit klachten gekregen.'

Armstrong (36), naarstig werkend aan een comeback, doet in het oktobernummer van Men's Journal een (wielrenners)b(r)oekje open over zijn seksleven tijdens zijn wielercarrière. Men's Journal is een Amerikaans blad voor mannen die te lui zijn om zelf aan sport te doen maar wel graag lezen over andere mannen die wel aan sport doen. In oktober is Armstrong dus aan de beurt. Sinds hij zeven keer de Tour de France won en vervolgens stopte met fietsen, doet de Amerikaan aan marathons, triatlon, mountainbike en holt hij van de ene vrouw naar de andere - eens topsporter, altijd topsporter kortom.

Over zijn nakende comeback heeft hij het niet, over zijn vroegere seksleven des te meer. 'Ik was misschien een wielerkampioen, maar geen sekskampioen', zegt Armstrong. 'Ik had seks als ik er energie voor had. Maar zes, zeven uur per dag op een fiets zitten, is niet goed voor je potentie en je libido. Je bent moe en je testosteronspiegel zakt. Let wel: ik heb nooit klachten gekregen. En ik ben ook niet een van die mensen die zweren dat je voor of na een wedstrijd geen seks mag hebben.'

Armstrong vertelt ook over zijn breuk met zangeres Sheryl Crow en de jaren nadien, waarin hij elke maand aan een andere vrouw gelinkt werd - meestal eentje met een hoog Hollywood-gehalte. Actrice Kate Hudson bijvoorbeeld, of ontwerper Tory Burch. Hij ontkent wel in alle talen dat hij een relatie had met Ashley, de meest blonde van de Olsen-tweeling.

'Ik ben een knaap van 36 die eerlijk en open is met elke vrouw in zijn leven. Zolang je niemand voor de gek houdt, is ieder mens vrij om te doen wat hij wil, vind ik', zegt Armstrong, die ook vertelt dat het niet simpel is om als BA (Bekende Amerikaan) een afspraakje te maken met een vrouw. 'Ik kan niet zomaar iemand opbellen en zeggen: wil je met me uitgaan? Zo werkt het niet. Ik ontmoet vrouwen terwijl ik op stap ben met vrienden. Dat is relaxer, minder geforceerd.' (nvh)
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

Plaats reactie