Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
-
- Forum-lid
[quote="rubenio"]De onderste is inderdaad op de hof Knap gezien.
Scherpte en kwaliteit van de foto's is helaas niet al te best omdat de camera niet goed met donker licht overweg kan, alsmede de fotograaf.
[/quote]
Ik 'moet' daar wel eens bieren met mijn werk Foto's zijn goed vind ik!
Scherpte en kwaliteit van de foto's is helaas niet al te best omdat de camera niet goed met donker licht overweg kan, alsmede de fotograaf.
[/quote]
Ik 'moet' daar wel eens bieren met mijn werk Foto's zijn goed vind ik!
[quote="GastheerG"]Goeie fotosetting![/quote]
Bedankt! Overigens heb ik je tip niet in de wind geslagen over die crankarm. Er bleek namelijk geen scheurtje in te zitten, toen ik er heel licht met een schuurpapiertje overheen ging was het weg. Waarschijnlijk een las-restje wat op een scheurtje leek.
Bedankt! Overigens heb ik je tip niet in de wind geslagen over die crankarm. Er bleek namelijk geen scheurtje in te zitten, toen ik er heel licht met een schuurpapiertje overheen ging was het weg. Waarschijnlijk een las-restje wat op een scheurtje leek.
@Tiest,
Ja, altijd spd.
Omdat je dan veel makkelijker kunt remmen en harder kunt fietsen.
Voor ritjes naar de appie gebruik ik natuurlijk een andere fiets maar ik gebruik deze fixer ook anders dan de gemiddelde fixie rijder. Namelijk niet als stadsfiets maar echt om serieuze afstanden mee te overbruggen omdat ik hem simpelweg veel lekkerder vind fietsen dan een geared racer.
Ja, altijd spd.
Omdat je dan veel makkelijker kunt remmen en harder kunt fietsen.
Voor ritjes naar de appie gebruik ik natuurlijk een andere fiets maar ik gebruik deze fixer ook anders dan de gemiddelde fixie rijder. Namelijk niet als stadsfiets maar echt om serieuze afstanden mee te overbruggen omdat ik hem simpelweg veel lekkerder vind fietsen dan een geared racer.
-
- Forum-lid
[quote="rubenio"] De fiets is nu in principe af maar er komen binnenkort zwarte hoge velgen/zwarte spaken & zwarte cranks/zwart voorblad. Hij fietst trouwens geweldig!!
[/quote]
Er zit trouwens wel een scheur in deze muur...
[/quote]
Er zit trouwens wel een scheur in deze muur...
[quote="ciclista"]Mooi geworden, lekker basic, misschien nog een zwart zadel zonder versieringen, zwarte concor of zo.[/quote]
Ja, er komt zeker een ander zadel op, deze is eigenlijk foeilelijk maar heb geen andere.
@red_vfr
Jazeker , ik heb in mijn leven al meer dan 5000 km gesinglespeed op meer dan 5 verschillende fietsen...
Ja, er komt zeker een ander zadel op, deze is eigenlijk foeilelijk maar heb geen andere.
@red_vfr
Jazeker , ik heb in mijn leven al meer dan 5000 km gesinglespeed op meer dan 5 verschillende fietsen...
- superrose
- Forum-lid
- Contact
zwart brooks racezadel
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten